Image

Houpiran HSE-MS Certificate

سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی مدلی است که کلیه خطرات ناشی از ایمنی و بهداشت شغلی و جنبه های زیست محیطی را شناسایی کرده و آنها را تحت کنترل قرارداده و با اقدامات موثر و اثر بخش آنها را حذف و یا کاهش می دهد .

دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت زیست محیطی و ایمنی و بهداشت HSE-MS

  1. شناسایی شرایط مخاطره آمیز فعالیت های سازمان
  2. ارزیابی میزان ریسک ناشی از اجرای فعالیت ها مرتبط با محصولات و خدمات
  3. حذف و کاهش میزان ریسک مرتبط با مخاطرات و کاهش و حذف جنبه های زیست محیطی
  4. اطمینان از اعمال و رعایت قوانین مرتبط موجود
  5. تعیین اهداف در ارتباط با ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی
  6. ایجاد آمادگی های لازم را دربرخورد با شرایط اضطراری
  7. افزایش میزان آگاهی و اطلاع کارکنان بطور نظام یافته
  8. شناسایی ریسکهای ایمنی و بهداشت حرفه ای و جنبه و پیامد های زیست محیطی و کاهش آنها
  9. مدیریت سیستماتیک مسائل زیست محیطی و ایمنی و بهداشت سازمان
  10. کاهش هزینه های ناشی از رخ دادن حوادث و جرائم مربوطه
  11. اثبات تعهد سازمان به رعایت مقررات و قوانین به ذینفعان و دولت
  12. مدیریت منابع و انرژی و پسماندها
  13. ایمنی کارکنان و ذینفعان و جلوگیری از بیماری های شغلی
  14. مستند سازی امور و اقدامات
  15. کنترل ریسک سرمایه گذاری
  16. مدیریت تغییرات
  17. و....

Houpiran ISO 9001:2015

استاندارد ایزو 9001 را استاندارد سیستم مدیریت کیفیت می نامند، بدین معنی که این استاندارد به دنبال ایجاد سیستمی است که کیفیت را در سراسر سازمان مدیریت کند. معنای مدیریت را برنامه ریزی، کنترل، هدایت و نظارت میدانند و در ایزو 9001 قرار است این اقدام ها با رویکرد کیفیت انجام شود. هدفی که در متن استاندارد 9001 وجود دارد، این است که سازمانی که این استاندارد را پیاده سازی و اجرا می کند، متعهد شود محصولی تولید کند که ثبات کیفیت داشته باشد.
از مواردی که در ایزو 9001 بسیار حائز اهمیت است، تفکرسیستمی و رویکرد فرآیند است. این استاندارد سازمان را در قالب یک سیستم می بیند و با نگاه فرآیندگرا به سازمان سعی می کند، ارتباط مطلوبی را بین واحدهای سازمان ها ایجاد کند تا علاوه بر بهبود ارتباطات سازمان و کیفیت این ارتباطات، بتوان محصول و خدمات بهتری را نیز به مشتری ارائه کرد.همچنین استاندارد ایزو 9001 با ایجاد الزاماتی در مستندسازی سازمان، سعی در ایجاد نظم می کند. لازم است سازمان ها فرآیندها و اقداماتی که بر رضایت مشتری و تولید محصول باکیفیت تاثیر می گذارد را مکتوب کند و برای آن روش های مشخصی را بنویسد تا سازمان بتواند محصولی با کیفیت یکسان تولید کند.
Image
Image

Houpiran OHSAS 18001:2007

(Occupational Health And  Saftey Assessment Series) به معناي «مجموعه ارزيابي ايمني و بهداشت حرفه اي» است. و OHSAS-18001:1999 نام نظام جهاني مديريت ايمني و بهداشت حرفه اي مصوب) IS0 سازمان بين‌المللي استاندارد) است و عبارت است از نيازمنديهاي نظام مديريت ايمني و بهداشت حرفه اي، تا يك سازمان بتواند بخوبي مخاطرات مربوط به ايمني و بهداشت حرفه اي را كنترل كند و يك محيط سالم و ايمن كاري را به وجود آورد و عملكرد خود را بهبود بخشد. توجه به استاندارد‌هاي نظام OHSAS 18001 از سال آخر دهه 1990 ميلادي آغاز شد و سازمانهاي عمومي و خصوصي زيادي در سطح دنيا با اجراي آن گزارش كردند كه اجراي اين نظام باعث بهبود ايمني و بهداشت محيط كارشان شده و هزينه‌هاي ضايعات را نيز به شدت كاهش داده است. اصولاً هدف از اسقرار نظام ايمني و بهداشت شغلي، سالم‌سازي محيط كار و بهبود عملكرد سازمان در زمينه ايمني و بهداشت شغلي از طريق پيشگيري آسيبها و خطرات است.

Houpiran ISO10006:2017

مدیریت پروژه بنا به تعریف عبارت است از یك رهیافت نظام مند برای رسیدن به اهداف پروژه در سراسر طول حیات پروژه.
پیاده سازی و داشتن گواهینامه یک سیستم مدیریت پروژه مانند ISO10006 به کارفرما این اطمینان را می دهد که پیمانکار دارای یک نظام منسجم مدیریتی برای رسیدن به اهداف پروژه می باشد و در سازمانی که استاندارد مدیریت پروژه مانند PMBOK یا ISO 10006 در آن پیاده سازی شده ضمن سازماندهی بهتر به امور و فرآیند ها باعث افزایش کارآیی و اثربخشی فعالیت ها می گردد.
طرح ریزی ، سازماندهی ، پایش، كنترل و گزارش دهی روی تمامی جوانب یك پروژه و ایجاد انگیزه برای تمامی افراد در گیر درآن در جهت دستیابی به اهداف پروژه از تعاریف استاندارد ISO 10006 میباشد . برای مدیریت پروژه روشهای و طرح های بسیاری وجود دارد که بسته به نوع پروژه و شرایط ویژه آن اتخاذ می شود نحوه مدیریت پروژه تاثیر مستقیمی بر رسیدن به اهداف آن دارد .هر چند که رویکرد مدیریت پروژه یک رویکرد کاملا اقتضایی است اما با فرموله کردن موضوع می توان از درست بودن تصمیم های گرفته شده اطمینان حاصل کرد .انجمن مدیرت پروژه APM در سال 1992 اولین سری استاندارد دانش مدیریت پروژه (Project Management Body Of Knowledge) که به اختصار PMBOK خوانده می شود ار ارائه نمود که تاکنون 4 بار این استاندارد بازنگری شده است .این استاندارد حاوی الزاماتی برای مدیرت پروژه می باشد که تضمین کننده رسیدن به اهداف پروژه ها می باشد .بر اساس PMBOK هر پروژه به 5 مرحله آغاز ، برنامه ریزی ، اجرا، کنترل و خاتمه تقسیم شده و این استاندارد برای اجرای موفق این 5 مرحله راهنمایی های کاربردی ارائه می کند .سازمان جهانی استاندارد سازی ( ISO ) با توجه به نتایج موفق به دست آمده از اجرای استاندارد PMBOK اقدام به تدوین استاندارد جهانی ISO 10006 نمود و این استاندارد بین المللی می رود در جهان جانشین موفقی برای سایر روشهای مدیریت پروژه گردد .
Image
Image

Houpiran ISO 14001:2015

استاندارد ایزو 14001 را استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی می نامند، این استاندارد بدنبال ایجاد الزاماتی برای سازمانهایی می باشد که می خواهند دوستدار محیط زیست بوده و کمترین آلایندگی و آسیب را به محیط اطرافشان وارد کنند.این استاندارد سیستمی برای هدایت و کنترل یک سازمان با مد نظر قرار دادن محیط زیست می باشد. استاندارد ایزو 14001 یک استاندارد عمومی می باشد که تمام سازمانها صرف نظر از اندازه، خدماتی یا تولیدی بودن می توانند آنرا دریافت کنند. استاندارد مذکور تضمین کیفیت محصول و ارائه خدمات را به لحاظ هماهنگی با الزامات زیست محیطی و حفظ آن بیان می نمایند.
برای سازمان هایی که مدیریت زیست محیطی را به عنوان بخشی از زیر بناهای فلسفه مدیریت سازمان خود انتخاب کرده اند و بر اساس آن فعالیتهای خودرا در سطح استانداردهای زیست محیطی در سطح جهانی انجام می دهند.

Houpiran ISO/IEC 27001:2013

ISO/IEC 27001 یک استاندارد بین المللی شناخته شده برای مدیریت امنیت اطلاعات است؛ این استاندارد به طور مستقیم از استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات (BS 7799) متعلق به موسسه استاندارد انگلستان گرفته شده است.
ISO/IEC 27001 یک استاندارد سطح بالا است که برای سیستمهای تجاری گوناگون قابل پیادهسازی می باشد. در واقع ویژگی های این استاندارد سبب می شود که در سازمانهای مختلف و در زمینه های کاربردی مختلف قابل پیاده سازی باشد.
ISO/IEC 27001 منابع و دادههای هر سازمان را به عنوان سرمایه های آن سازمان در نظر می گیرد. هدف سیستم مدیریت امنیت اطلاعات حفاظت از این سرمایه هاست تا با این کار بتوان استمرار کسب و کار را تضمین نمود، آسیب پذیری آن را به حداقل رسانیده، بازگشت سرمایه را به بالا ترین مرز ممکن خود نزدیک کرد.
امنیت اطلاعات می تواند نیازهای تجارت را در سه ضلعی محرمانگی، یکپارچگی و دسترسپذیری بر طرف سازد. در سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، بر خلاف سیستمهای سنتی، به منظور تشخیص و جلوگیری از مواجهه با چالشهای امنیتی و بازیابی دادههای آسیب دیده به حالت اولیه خود، بهترین الگوها و مناسب ترین راهنمایی ها پس از انجام ارزیابی های مختلف در دسترس می باشند. ISO/IEC 27001 مبنایی را برای ایمن سازی سرمایههای سازمانی و روشهایی را برای مدیریت فرایند امنیت اطلاعات ارایه می نماید.
* برخورداری از یک متدولوژی سازمان یافته بین المللی برای مدیریت امنیت اطلاعات
* داشتن فرایندهای مشخص برای ارزیابی، اجرا، نگهداری و مدیریت امنیت اطلاعات
* برخورداری از مجموعه سیاست ها، استانداردها، روالها و رهنمونهای مناسب
Image
Image

رتبه ارتباطات و فناوری اطلاعات

گرید بندی شرکتها یک نوع مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و کمیت پیمانکاران و مدیران  شرکتهای برتر در ارائه خدمات و دفاع از حقوق بهره‌وران است. به عبارت دیگر به منظور اجرای هر پروژه باید توان شرکت‎ها‎‎ی دارنده گواهی صلاحیت، براساس ضوابط آیین‎نامه ارجاع کار به پیمانکاران توسط‌ دستگاه‌های اجرایی ذیربط ارزیابی گردد. اخذ گرید بندی، مرحله اول از فرآیند احراز صلاحیت شرکتهای متقاضی حضور در مناقصات دولتی و پروژه‌های بزرگ محسوب می‎‎شود. شرکت‎ها‎‎ از نظر نوع فعالیت، در هنگام دریافت رتبه در پنج طبقه دسته بندی می‎‎شوند که رتبه هر یک از این دسته‌ها توسط نهاد خاصی تعیین می‎‎شود. گرید بندی یک ملاک تشخیص صلاحیت بوده که بوسیله معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای پیمانکاران و شرکت‎ها‎‎ در نظر گرفته شده است.
رتبه بندی پیمانکاران برای انجام فعالیت پیمانکاری و برای احراز صلاحیت پیمانکارانی که قصد انجام پروژه‌هایی با ویژگی‌های زیر را دارند صادر و طی ترتیبات مقرر در آیین‌نامه اصلاح و تمدید می‌گردد.
تمام یا بخشی از منابع مالی آنها از بودجه عمومی دولت تامین شده باشد.
طرح‌هایی که تامین مالی و یا اجرای آن‌ها در داخل یا خارج از کشور نیاز به تضمین یا تسهیلات دولتی داشته باشند.

Houpiran Brand

علامت تجاری نشانی است که قادر است کالاهای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شخص/بنگاه را از کالاها یا خدمات سایر بنگاه‌ها با اشخاص متمایز نماید.
طبق ماده 30 قانون علامت‌، علامت جمعي و نام تجاري عبارتند از:
الف ـ علامت يعني هر نشان قابل رؤيتي كه بتواند كالاها يا خدمات اشخاص حقيقي يا حقوقي را از هم متمايز سازد.
ب ـ علامت جمعي يعني هر نشان قابل رؤيتي كه باعنوان علامت جمعي در اظهارنامه ثبت معرفي شود و بتواند مبدأ و يا هرگونه خصوصيات ديگر مانند كيفيت كالا ياخدمات اشخاص حقيقي و حقوقي را كه از اين نشان تحت نظارت مالك علامت ثبت شده جمعي استفاده مي‌كنند متمايز سازد.
ج ـ نام تجارتي يعني اسم يا عنواني كه معرف و مشخص‌كننده شخص حقيقي ياحقوقي باشد.
Image
Image

مجوز فعالیت فناوری اطلاعات و ارتباطات

کلیه شرکت‌هایی که برای انجام فعالیت‌های مشاوره، نظارت، طراحی، تولید، نصب و راه‌اندازی، توسعه، پشتیبانی و آموزش سیستم‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه‌های اطلاع‌رسانی و نظایر آن تشکیل می‌شوند، موظفند مجوز فعالیت دریافت نمایند.

کارت بازرگانی و عضویت در اتاق بازرگانی تهران

بر اساس قوانین گمرکی کشور،کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده ی آن،اعم از شخص حقیقی و حقوقی،می تواند با داشتن آن،اقدام به تجارت در عرصه واردات و صادرات کالا کند.این تجارت از ثبت سفارش و ترخیص کالا تا واردات از مناطق آزاد،حق العمل کاری در گمرک و صادرات کالاهای مجاز را در بردارد.بر این اساس، ورود و صدور کالا برای کلیه تجار آزاد نیست و بازرگانانی می توانند مبادرت به ورود و صدور کالا کنند که دارای کارت بازرگانی باشند. واردات از مناطق آزاد،صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی،صدور ویزای تجاری،صدور گواهی مبدا،عضویت در اتاق بازرگانی،ارتباط با تجار خارجی ،مبادله اطلاعات تجاری در سطح جهان،شرکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی داخلی و خارجی ،مبادرت به امر صادرات و واردات کالا بصورت تجاری،مبادرت به حق العمل کاری در گمرک،ثبت سفارش و ترخیص کالا از قابلیت های دارندگان این کارت میباشد .
 
Image

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.