سیستم تشخیص آب گرفتگی

 

نشتی و آب گرفتگی یکی از عوامل سستی خاک و تخریب میباشد این سستی در مناطق کوهستانی و دشت ها به رانش زمین تعبیر میگردد و در صنعت ساختمان به تخریب جزیی و کلی ساختمان ها منجر میگردد. هزینه های بالای رانش در صنایع مختلف موجب ایجاد سیستم های پایش و اطلاع رسانی شده است . از آن جمله میتوان به ابنیه های قدیمی و آثار باستانی ، برج ها و ساختمان های بسیار مرتفع و ارتفاعات بالادستی شهرها اشاره نمود. در صورت وقوع حادثه جزئی هم در این اماکن، هزینه و عواقب گزافی را برای بهره برداران این اماکن به همراه دارد.

مشاوره، امکان سنجی و شبیه سازی

1

تنوع راه حل های متعدد در جهت ایجاد ارزش افزوده در بخش های مختلف اقتصادی وارتقاء چشم گیر فروش محصول و ارائه خدمات در جهان به علم و مدیریت ویژه ایی تبدیل شده است . در این بین ارائه راه کارهای خلاق در جهت ارتقاء امنیت و ایمنی و وصول به اهداف کارفرمایان با ابزار های پیشرفته و هوشمند امروزی به سرعت میسر میگردد. مطالعه و تحقیق ، انتخاب ، پیاده سازی و شبیه سازی هر یک از سیستم ها توسط نرم افزارهای تخصصی آن و رعایت کلیه استانداردها در حدود وظایف هوپیران است.

تهیه و تامین تجهیزات

2

انتخاب برترین محصولات از سراسر جهان و در جهت برآورد نیازهای کارفرمایان، تامین مقرون به صرفه و با شناخت صحیح از امکانات و قابلیت ها، کیفیت و خدمات محصول، قابلیت و روش های یکپارچه سازی در صنایع مختلف و بر اساس الزامات و استانداردهای هر صنعت به صورت جداگانه و  از مبدا کشورهای آسیایی، اروپایی و آمرَیکا در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین به کارگیری صنایع داخلی و الزام توسعه تکنولوژی های نو در این تولیدات و تضمین کیفیت جهت وصول اهداف کارفرمایان از خدمات هوپیران در صنایع مختلف میباشد

اجرا، راه اندازی و آموزش

3

اجرای کلیه عملیات مهندسی با تاکید بر رعایت استاندارهای بین المللی ، نرم افزارهای آنلاین گزارش وضعیت عملکرد پیمانکار مجری به کارفرما ERP & CRM ، الزام حفظ محیط زیست و قوانین HSE ، تدوین اسناد و داکیومنت های حین اجرای عملیات، آموزش در طول فرآیند عملیات ، تحویل موقت و قطعی با حسن نظر کارفرما و رعایت کلیه قوانین کارگاه در جهت کاهش خسارات احتمالی ، تضمین کیفیت حسن انجام خدمات و عملکرد سیستم پس از اتمام تحویل قطعی در جهت حسن خدمات هوپیران، ارائه میگردد.

اخبار سیستم تشخیص آب گرفتگی

Has no content to show!

سیستم های تشخیص و آب گرفتگی بر اساس پارامترهای کنترل ابزار دقیق و یا فرکانس ها و امواج مرئی و غیر مرئی قابل اندازه گیری می باشند، هر چند پارامترهای استخراجی در نرم افزارهای مرتبط بررسی و شبیه سازی شده و این روند در بسیار ی از اماکن در طول مدت تاثیر، بررسی می گردد. این سیستم از سنسورهای مختلف و تجهیزات اندازه گیری دقیق تشکیل شده است . در این سیستم بر اساس نوع پیاده سازی و انتظارات کارفرما ، راه کارهای اجرایی متفاوتی ارائه میگردد. همچنین قابلیت یکپارچه سازی در تنوع تکنولوژی بکار رفته جهت افزایش دقت میسر میباشد. امروزه سیستم های بررسی نشتی و آب گرفتگی در کشور بیشتر بر اساس پارامترهای سنجش میزان آب ورودی به لوله های انتقال و مصرف کننده به عنوان عامل اصلی در ساختمان ها تحلیل میشود . ارائه و بررسی سایر پارامترها حتی تاثیر رطوبت منتشر در هوا برای ضریب نشت، میسر است. هوپیران متعهد به ارائه بهترین راه کارها برای کاهش ضریب خطر برای بهره برداران پروژه ها میباشد.

Image
Has no content to show
Has no content to show
Has no content to show
Has no content to show
Has no content to show
Has no content to show

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.