سیستم ردیابی و موقعیت یابی

 

سیستم های ردیابی، مسیریابی و موقعیت سنجی در مقیاس وسیع و در کاربری متفاوت در حال استفاده است. هوپیران با ارائه خدمات گسترده در حوزه های ردیابی گونه های مختلف و نادر حیوانات در محیط زیست، بررسی و عملکرد جانوری، ردیابی و موقعیت سنجی وسایل نقلیه، مسیر دهی و راهنمای شهری ، تحلیل رفتار و عملکرد پرسنل و افراد در محیط های سازمانی و شهری، احظار افراد و پرسنل بر اساس موقعیت ، بررسی و اطمینان از موقعیت وسایل و تجهیزات در اماکن و موزه ها، بررسی و ردیابی تجهیزات گرانبها و ده ها کاربری متفاوت سعی در وصول به اهداف بهره برداران دارد.

مشاوره، امکان سنجی و شبیه سازی

1

تنوع راه حل های متعدد در جهت ایجاد ارزش افزوده در بخش های مختلف اقتصادی وارتقاء چشم گیر فروش محصول و ارائه خدمات در جهان به علم و مدیریت ویژه ایی تبدیل شده است . در این بین ارائه راه کارهای خلاق در جهت ارتقاء امنیت و ایمنی و وصول به اهداف کارفرمایان با ابزار های پیشرفته و هوشمند امروزی به سرعت میسر میگردد. مطالعه و تحقیق ، انتخاب ، پیاده سازی و شبیه سازی هر یک از سیستم ها توسط نرم افزارهای تخصصی آن و رعایت کلیه استانداردها در حدود وظایف هوپیران است.

تهیه و تامین تجهیزات

2

انتخاب برترین محصولات از سراسر جهان و در جهت برآورد نیازهای کارفرمایان، تامین مقرون به صرفه و با شناخت صحیح از امکانات و قابلیت ها، کیفیت و خدمات محصول، قابلیت و روش های یکپارچه سازی در صنایع مختلف و بر اساس الزامات و استانداردهای هر صنعت به صورت جداگانه و  از مبدا کشورهای آسیایی، اروپایی و آمرَیکا در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین به کارگیری صنایع داخلی و الزام توسعه تکنولوژی های نو در این تولیدات و تضمین کیفیت جهت وصول اهداف کارفرمایان از خدمات هوپیران در صنایع مختلف میباشد

اجرا، راه اندازی و آموزش

3

اجرای کلیه عملیات مهندسی با تاکید بر رعایت استاندارهای بین المللی ، نرم افزارهای آنلاین گزارش وضعیت عملکرد پیمانکار مجری به کارفرما ERP & CRM ، الزام حفظ محیط زیست و قوانین HSE ، تدوین اسناد و داکیومنت های حین اجرای عملیات، آموزش در طول فرآیند عملیات ، تحویل موقت و قطعی با حسن نظر کارفرما و رعایت کلیه قوانین کارگاه در جهت کاهش خسارات احتمالی ، تضمین کیفیت حسن انجام خدمات و عملکرد سیستم پس از اتمام تحویل قطعی در جهت حسن خدمات هوپیران، ارائه میگردد.

اخبارسیستم ردیابی و موقعیت یابی

Has no content to show!

همواره بررسی موقعیت تجهیزات و اطمینان و اطلاع از وجود آن ، عدم خروج و جابجایی بسیاری از وسایل ارزشمند و بررسی و عملکرد افراد سازمانی و همچنین تراکینگ موجودات و محیط زیست از مسائل مهم و مورد انتظار مدیران مربوطه بوده است . طراحی سیستم های ردیابی، مسیریابی و موقعیت سنجی با تکنولوژی های متفاوت قابل ارائه میباشد. لذا بر اساس نو کاربری و انتظارات طرح نسبت به انتخاب روش انجام و سپس شبیه سازی لازم برای بررسی قابلیت سیستم اقدام میگردد. سیستم های ترکینگ و مدیریتی در محیط های داخلی بر اساس تکنولوژی های وایرلس و تگ های هوشمند و بلاخص ترکیب آنها و یا گیرنده های بلوتوث قابل بررسی میباشند . در وسعت جغرافیایی استفاده از امکانات ماهواره ایی، سیستم های سلولار و امواج رادیویی در سطح وسیع کاربرد دارد. امروزه نرم افزارهای هوش مصنوعی به کمک سیستم های هوشمند نسبت به تحلیل آیتم های مختلف و ارائه گزارشات دقیق اقدام مینمایند. یکی از شاخصه های مهم هوشمند سازی و سیگنالینگ فرایندها اطلاع از موقعیت دقیق آنها میباشد. بررسی دقیق موقعیت وسایل نقلیه وصول به سیستم مدیریت و اتوماسیون فرایندهای آنها را امکان پذیر مینماید. همچنین این سیستم به کمک سیستم های امنیتی موجب تقویت حفاظت از اشیاء و وسایل گرانبها خواهد شد.  امروزه این تجهیزات در نگهداری از افراد سالمند و بیماران نیز بسیار موثر بوده اند. هوپیران متعهد به ارائه سرویس های هوشمند مسیریابی و ردیابی در جهت نیل به اهداف بهره برداران میباشد.

Image

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.