سینی، حفاری و زیرساخت

 

اجرای کلیه سیستم های هوشمند و تمام تجهیزات الکتریکال و مخابرات الزاما بر بسترهای استاندارد قابل پیاده سازی میباشد. با توجه به توسعه سیستم های مورد اشاره و افزایش حجم و نوع ارتباطات کابلی همواره نظم در چیدمان آنها و نام گذاری دقیق و طبق استانداردهای بین المللی باعث تسهیل تعمیر و نگهداری این سیستم ها خواهد شد. استفاده از انواع نگهدارنده ها در جهت ثبات و حفاظت از خطوط انتقال سیستم ها و در عین حال محافظت از تشعشع های الکترومغناطیسی در اماکن مختلف و بر اساس کاربری قابل پیاده سازی است. هوپیران متعهد به طراحی دقیق و رعایت استاندارد زیرساخت سیستم های هوشمند در جهت رضایت بهره برداران میباشد.

مشاوره، امکان سنجی و شبیه سازی

1

تنوع راه حل های متعدد در جهت ایجاد ارزش افزوده در بخش های مختلف اقتصادی وارتقاء چشم گیر فروش محصول و ارائه خدمات در جهان به علم و مدیریت ویژه ایی تبدیل شده است . در این بین ارائه راه کارهای خلاق در جهت ارتقاء امنیت و ایمنی و وصول به اهداف کارفرمایان با ابزار های پیشرفته و هوشمند امروزی به سرعت میسر میگردد. مطالعه و تحقیق ، انتخاب ، پیاده سازی و شبیه سازی هر یک از سیستم ها توسط نرم افزارهای تخصصی آن و رعایت کلیه استانداردها در حدود وظایف هوپیران است.

تهیه و تامین تجهیزات

2

انتخاب برترین محصولات از سراسر جهان و در جهت برآورد نیازهای کارفرمایان، تامین مقرون به صرفه و با شناخت صحیح از امکانات و قابلیت ها، کیفیت و خدمات محصول، قابلیت و روش های یکپارچه سازی در صنایع مختلف و بر اساس الزامات و استانداردهای هر صنعت به صورت جداگانه و  از مبدا کشورهای آسیایی، اروپایی و آمرَیکا در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین به کارگیری صنایع داخلی و الزام توسعه تکنولوژی های نو در این تولیدات و تضمین کیفیت جهت وصول اهداف کارفرمایان از خدمات هوپیران در صنایع مختلف میباشد

اجرا، راه اندازی و آموزش

3

اجرای کلیه عملیات مهندسی با تاکید بر رعایت استاندارهای بین المللی ، نرم افزارهای آنلاین گزارش وضعیت عملکرد پیمانکار مجری به کارفرما ERP & CRM ، الزام حفظ محیط زیست و قوانین HSE ، تدوین اسناد و داکیومنت های حین اجرای عملیات، آموزش در طول فرآیند عملیات ، تحویل موقت و قطعی با حسن نظر کارفرما و رعایت کلیه قوانین کارگاه در جهت کاهش خسارات احتمالی ، تضمین کیفیت حسن انجام خدمات و عملکرد سیستم پس از اتمام تحویل قطعی در جهت حسن خدمات هوپیران، ارائه میگردد.

اخبارسینی، حفاری و زیرساخت

Has no content to show!

تجهیزات نگهدارنده و نظم دهنده سیستم های مخابراتی بسیار وسیع و گسترده میباشند. این تجهیزات بر اساس نوع کاربری و اجرای سیستم ها متفاوت تولید و عرضه میشوند. نصب استاندارد تجهیزات سیستم های مخابراتی در عملکرد صحیح و طول عمر آنها تاثیر مستقیم دارد. در عین حال رعایت استانداردهای کدینگ کابل ها موجب تسهیل در تعمیر و نگهداری خواهد شد. استفاده از سینی های استاندارد در عرض و ارتقاع مناسب ، پوشش مقاوم در قبال نویز و تعیین مسیر عبور کابل در آنها، همچنین روش های تثبیت سینی بر روی دیوار و سقوف به کمک محاسبات دقیق تحمل بار از الزامات طراحی این سیستم ها میباشد. پیاده سازی کف های کاذب در اتاق های مخابراتی و تحمل بار رک و تجهیزات اکتیو و پسیو پروژه و همچنین محاسبات و اندازه های سقوف کاذب در این اماکن مهم میباشد. براکت های نگهدارنده در سیستم های هوشمند در اماکن مختلف بسیار گسترده است و انتخاب براکت های نامناسب موجب کاهش شدید کارایی سیستم ها خواهد شد. همچنین این نگهدارنده ها در اماکن مختلف و بر اساس کارایی، متفاوت از نظر جنس و نوع تولید میشوند. پیاده سازی لدر های ارتباطی در ساختمان ها و همچنین ارتباط بین رک ها در مراکز داده و با حجم کابل ها نیز بسیار مهم خواهد بود.

Image

هوپیران مشاور ، تامین کننده ، مجری و پیمانکار پروژه های شبکه ، زیرساخت ، دیتاسنتر ، ویپ، وایرلس و سرویس های تکمیلی CRM و ERP طراحی ، نیازسنجی و شبیه سازی انواع شبکه های مورد نیاز مجموعه های مختلف ...

Has no content to show
Has no content to show
Has no content to show

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.