شبکه LAN/MAN

 

 امروزه استفاده از تمام خدمات ارتباطی و اطلاعاتی بر بستر اینترنت و اینترانت میسر می باشد. جهت اتصال به این سیستم راهکارهای استفاده از شبکه های سلولار موبایلی، زیرساخت های ارتباط کابلی و فیبر نوری ، رادیو ماکرویوو و وایرلس در دسترس می باشد. لیکن هر کاربر عادی برای دسترسی به شبکه از ساختار سلولار GSM و یا شبکه مسی و یا وایرلس داخلی بهره می برد. استفاده از هر نوع تکنولوژی دارای معایب و مزایای خاص خود می باشد و همواره سناریو ارتباطی بر اساس نوع کاربری، خدمات دریافتی و تعداد کاربران طراحی و اجرا می گردد. هوپیران با تسلط بر انواع شبکه های ارتباطی متعهد به ارائه سرویس های امن و پایدار به بهره برداران محترم می باشد.

مشاوره، امکان سنجی و شبیه سازی

1

تنوع راه حل های متعدد در جهت ایجاد ارزش افزوده در بخش های مختلف اقتصادی وارتقاء چشم گیر فروش محصول و ارائه خدمات در جهان به علم و مدیریت ویژه ایی تبدیل شده است . در این بین ارائه راه کارهای خلاق در جهت ارتقاء امنیت و ایمنی و وصول به اهداف کارفرمایان با ابزار های پیشرفته و هوشمند امروزی به سرعت میسر میگردد. مطالعه و تحقیق ، انتخاب ، پیاده سازی و شبیه سازی هر یک از سیستم ها توسط نرم افزارهای تخصصی آن و رعایت کلیه استانداردها در حدود وظایف هوپیران است.

تهیه و تامین تجهیزات

2

انتخاب برترین محصولات از سراسر جهان و در جهت برآورد نیازهای کارفرمایان، تامین مقرون به صرفه و با شناخت صحیح از امکانات و قابلیت ها، کیفیت و خدمات محصول، قابلیت و روش های یکپارچه سازی در صنایع مختلف و بر اساس الزامات و استانداردهای هر صنعت به صورت جداگانه و  از مبدا کشورهای آسیایی، اروپایی و آمرَیکا در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین به کارگیری صنایع داخلی و الزام توسعه تکنولوژی های نو در این تولیدات و تضمین کیفیت جهت وصول اهداف کارفرمایان از خدمات هوپیران در صنایع مختلف میباشد

اجرا، راه اندازی و آموزش

3

اجرای کلیه عملیات مهندسی با تاکید بر رعایت استاندارهای بین المللی ، نرم افزارهای آنلاین گزارش وضعیت عملکرد پیمانکار مجری به کارفرما ERP & CRM ، الزام حفظ محیط زیست و قوانین HSE ، تدوین اسناد و داکیومنت های حین اجرای عملیات، آموزش در طول فرآیند عملیات ، تحویل موقت و قطعی با حسن نظر کارفرما و رعایت کلیه قوانین کارگاه در جهت کاهش خسارات احتمالی ، تضمین کیفیت حسن انجام خدمات و عملکرد سیستم پس از اتمام تحویل قطعی در جهت حسن خدمات هوپیران، ارائه میگردد.

اخبارشبکه LAN/MAN

Has no content to show!

امروزه در مراکز ساختمانی، اداری، تجاری و صنعتی ، شبکه های داخلی بر اساس تکنولوژی مسی ، فیبر نوری و وایرلس متداول می باشند. این شبکه ها موظف به انتقال اطلاعات و ایجاد ارتباطات امن و پایدار و با تضمین کیفیت هستند. شبکه های موبایلی با توجه به قیمت تمام شده خدمات، توانمندی محدود در خدمات ویژه کاربران، کیفیت وابسته به تجهیزات منطقه ای و غیر قابل مانیتورینگ و همچنین عدم امکان ایجاد شبکه های داخلی آنچنان مورد استفاده قرار نمی گیرند. ولیکن خطوط اتصال اصلی شبکه های داخلی با اینترنت و یا اینترانت از طرق مختلف مانند شبکه های موبایلی، زوج سیم مخابرات، فیبرنوری و رایوها میسر می گردد. شبکه های داخلی وایرلس و یا مسی دارای تنوع طراحی و با قابلیت های گسترده هستند و هر چه نیازهای سازمانی و تعداد و نوع کاربران و دفاتر شهری توسعه یابد تجهیزات مورد انتظار بیشتر و نیاز به دقت طراحی افزایش می یابد . در جهت طراحی این شبکه ها الزاما می بایست از طریق نرم افزارهای تخصصی، موارد به دقت شبیه سازی گردد، پهنای باند بر اساس کاربری لینک مورد نظر محاسبه و تجهیزات اکتیو و پسیو استخراج شود. همچنین امنیت شبکه ها به دلیل اهمیت ارتباط و اطلاعات اشخاص و سازمان ها دارای اولویت می باشد.

Image
سوئیچ و تجهیزات پلنت Planet

سوئیچ و تجهیزات پلنت Planet

پلنت planet یکی از برندهای مطرح بین المللی در زمینه سوییچ های شبکه ، ادوات اکتیو شبکه و سوییچ های صنعتی میباشد که دارای رنج وسیعی از تجهیزات کاربردی و صنعتی با قابلیت ارائه سرویس به اماکن مختلفو کاربری های متفاوت میباشد. این برند تایوانی مقرون به صرفه و بسیار باکیفیت یکی از بهترین انتخاب ها در پروژه های مختلف میباشد.
سوئیچ و تجهیزات پلنت Planet
سویچ و تجهیزات برند Houper

سویچ و تجهیزات برند Houper

هوپر Houper یک سازنده و اینتگریتور تجهیزات زیرساخت ، دیتاسنتر و هوشمند سازی در فیلدها و اماکن مختلف میباشد و رنج وسیعی از تجهیزات و زیرساخت ها با کاربری وسیعی در رنج محصولات این برند میباشد.فریمورهای اختصاصی و سخت افزارهای قدرتمند و مقرون به صرفه این برند را ایده آل برای زیرساخت ها و دیتاسنترها نموده است
سویچ و تجهیزات برند Houper
Has no content to show

هوپیران مشاور ، تامین کننده ، مجری و پیمانکار پروژه های شبکه ، زیرساخت ، دیتاسنتر ، ویپ، وایرلس و سرویس های تکمیلی CRM و ERP طراحی ، نیازسنجی و شبیه سازی انواع شبکه های مورد نیاز مجموعه های مختلف ...

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.