سیستم واقعیت افزوده

 

سیستم های واقعیت افزوده امروزه رشد قابل ملاحظه ای در جهان داشته است و شرکت ها و افراد در سرتاسر جهان اقدام به ارائه محصولات متنوع در این زمینه نموده اند و این خود باعث وسعت سرویسها شده است.  این سیستم با ایجاد عناصری در محیط و تعامل دو طرفه کاربران اقدام به انتقال اطلاعات و کمک به راهبری افراد می نماید. این سیستم تسهیل کننده انتخاب افراد در خدمات گوناگون خواهد بود. در واقعیت افزوده فرد به کمک یکی از تجهیزات هوشمند مانند گوشی همراه، تبلت ، موبایل، نمایشگرها و رایانه های موجود در محل، اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت کاملا پردازش شده دریافت می نماید. هوپیران با سالها تجربه در زمینه سیستم های واقعیت افزوده ، خود را ملزم به ارائه سرویس متفاوت و موثر در ارتباط با مخاطبین و ایجاد ارزش افزوده برای بهره برداران می داند.

مشاوره، امکان سنجی و شبیه سازی

1

تنوع راه حل های متعدد در جهت ایجاد ارزش افزوده در بخش های مختلف اقتصادی وارتقاء چشم گیر فروش محصول و ارائه خدمات در جهان به علم و مدیریت ویژه ایی تبدیل شده است . در این بین ارائه راه کارهای خلاق در جهت ارتقاء امنیت و ایمنی و وصول به اهداف کارفرمایان با ابزار های پیشرفته و هوشمند امروزی به سرعت میسر میگردد. مطالعه و تحقیق ، انتخاب ، پیاده سازی و شبیه سازی هر یک از سیستم ها توسط نرم افزارهای تخصصی آن و رعایت کلیه استانداردها در حدود وظایف هوپیران است.

تهیه و تامین تجهیزات

2

انتخاب برترین محصولات از سراسر جهان و در جهت برآورد نیازهای کارفرمایان، تامین مقرون به صرفه و با شناخت صحیح از امکانات و قابلیت ها، کیفیت و خدمات محصول، قابلیت و روش های یکپارچه سازی در صنایع مختلف و بر اساس الزامات و استانداردهای هر صنعت به صورت جداگانه و  از مبدا کشورهای آسیایی، اروپایی و آمرَیکا در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین به کارگیری صنایع داخلی و الزام توسعه تکنولوژی های نو در این تولیدات و تضمین کیفیت جهت وصول اهداف کارفرمایان از خدمات هوپیران در صنایع مختلف میباشد

اجرا، راه اندازی و آموزش

3

اجرای کلیه عملیات مهندسی با تاکید بر رعایت استاندارهای بین المللی ، نرم افزارهای آنلاین گزارش وضعیت عملکرد پیمانکار مجری به کارفرما ERP & CRM ، الزام حفظ محیط زیست و قوانین HSE ، تدوین اسناد و داکیومنت های حین اجرای عملیات، آموزش در طول فرآیند عملیات ، تحویل موقت و قطعی با حسن نظر کارفرما و رعایت کلیه قوانین کارگاه در جهت کاهش خسارات احتمالی ، تضمین کیفیت حسن انجام خدمات و عملکرد سیستم پس از اتمام تحویل قطعی در جهت حسن خدمات هوپیران، ارائه میگردد.

اخبارسیستم واقعیت افزوده

Has no content to show!

تکنولوژی واقعیت افزوده بر اساس دریافت اطلاعات، پردازش و نمایش آن به مخاطبین و بر اساس الگوهای مشخص، مکان مورد نظر و یا حرکت ایجاد می گردد. تولید صدها محصول به دلیل خدمات متنوع باعث ایجاد سرویس های گوناگون شده است. برچسب و لیبل های شهری و یا تصاویر موقعیت مخاطب به کمک گوشی همراه و اسکن و سپس تحلیل توسط پردازنده موبایل، اقدام به نمایش محتوای خاص و اضافه نمودن اطلاعات بر روی تصاویر می نماید. این محتوی ممکن است راهنمایی در جهت مسیر یابی در حمل و نقل، دسترسی به اطلاعات و تماس های تلفنی مهم و یا نمایش اطلاعات تاریخی یک قسمتی از شهر و یا بنای تاریخی باشد. همچنین در یک فروشگاه میتواند اطلاع از محصولات جدید ، تخفیف های ویژه و یا تاریخ های تولید گردد. این سیستم در فروشگاه های لباس و به کمک نمایشگرهای بزرگ و دوربین و پردازشگر اقدام به پرو مجازی لباس برای مشتریان مینماید. در موزه ها و مراکز تاریخی با نمایش فیلم های مستند مرتبط به دوره بنا و نمایش اطلاعات در عینک های سه بعدی و یا گوشی های همراه موجب رضایت بازدیدکنندگان خواهد شد. واقعیت افزوده در صنعت بازی های کامپیوتری هم توسعه یافته و به کمک عینک و تجهیزات میتوان در فضای شبه واقعی بازی نمود. امروزه بیشتر شرکت های معتبر اقدام به ارائه محصولات خود قبل از تولید به صورت مجازی به مشتریان هستند. این سیستم در تحلیل بازی های ورزشی به صورت آنلاین و هم زمان، صنعت آموزش مربی و دانشجو و ... کاربرد وسیع دارد.

Image
Has no content to show
Has no content to show
Has no content to show

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.