هوپیران طراح ، مشاور ، تامین کننده ، پیمانکار و مجری فیبر نوری، GPON و FTTH ساختمانی و صنعتی

مقدمه : 

توسعه سرویس ها و خدمات دیتای مورد نیاز در دنیای امروزی به صورت فزاینده ایی گسترش یافته است. این خدمات تا جایی رسیده که انواع سرویس های شهری ، بانکی ، ارتباطی، مخابراتی، سلامتی، اجتماعی ، تصویری و سرگرمی و تبلیغات و امور دیگر به دیتای ارتباطی وابسته شده است. اینترنت و اینترانت استانداردهای زیرساخت برای جابجایی دیتای مورد نیاز میباشد. ترفیع این نیاز همواره به احیای زیرساخت های مورد نیاز وابسته بوده است و فیبرنوری به عنوان مهمترین و باکیفیت ترین ساختار جهت این امر تعریف گردیده است. 

 

 دپارتمان فیبرنوری گروه هوپیران


هوپیران طراح ، مشاور ، تامین کننده ، پیمانکار و مجری فیبر نوری، GPON و FTTH ساختمانی و صنعتی


هوپیران مجری و پیمانکار فیبر نوری و FTTH : 

هوپیران در سال 1388 برای اولین بار زیرساخت PON با تکنولوژی P2P را در یکی از مگامال های کشور با پهنای باند کاربری 10G جهت اماکن خاص توسط روتر و 2.4G برای کلیه ریتیل ها پیاده سازی نمود. پس از این تجربه موفق مهاجرت از شبکه های متداول به زیرساخت های فیبر نوری و FTTH در دستور کار دپارتمان مخابرات قرارگرفت . امروزه با تجربه موفق ده ها پروژه کلان FTTH و طراحی بزرگ ترین پروژه های FTTH کشور و همچنین تامین تجهیزات در کلیه گروه ها و سرویس های فیبرنوری برای پیمانکاران و شرکت های مجری، یکی از موفق ترین مجموعه های مجری فیبرنوری در ایران میباشد. 

 

 هوپیران مجری و پیمانکار فیبر نوری بیمارستانی : 

هوپیران در جهت پیاده سازی زیرساخت های شبکه بیمارستانی و ارائه تمام سرویس های مورد نیاز اعم از تلفن ، شبکه های تلویزیونی، شبکه های رادیویی، احظار پرستار، دوربین های مدار بسته ، صوت و پیج ، کنترل تردد ، سیستم های اطلاع رسانی تصویری ، شبکه دیتای بیمارستانی و سایر سرویس های مورد نیاز دارای سلوشن های یکپارچه میباشد و امکان ارائه پهنای باند وسیع را بر اساس نیاز کاربران در محیط های درمانی را به راحتی بر روی زیرساخت های فیبر نوری میسر میسازد. هوپیران پیمانکار و مجری شبکه های اکتیو، پسیو، FTTH و زیرساخت فیبر نوری در اماکن درمانی در کشور میباشد و تجربه انجام دو بیمارستان داخلی و یک بیمارستان برون مرزی در کارنامه این مجموعه گنجانده شده است . 

 

هوپیران مجری و پیمانکار فیبر نوری خطوط ریلی : 

هوپیران موفق به پیاده سازی زیرساخت فیبرنوری و شبکه دیتای زیرساخت به عنوان پیمانکار ارتباطات ریلی در دو استان کشور بوده است. تجربه طراحی و پیاده سازی redundant شبکه های زیرساخت مترویی با تکنولوژی روتینگ و SDH یکی از موفق ترین و موثرترین فعالیت های دپارتمان فیبر نوری هوپیران در پروژه های کلان شهری بوده است . هوپیران نسبت به تامین دیتای مورد نیاز انواع سرویس های مهم و حساس بر روی این خطوط ارتباطی به صورت دیتای مجزا از هم و تامین خطوط امن و پایدار اقدام نموده است . 

 

هوپیران مجری و پیمانکار فیبر نوری مگامال ها و ساختمان های بلند مرتبه : 

پیاده سازی زیرساخت فیبر نوری و ارائه انواع سرویس های مجزا و مختلف به کاربران و بازدیدکنندگان و مدیریت دقیق سرویس ها از خدمات گروه هوپیران در پروژه های بزرگ تجاری، اداری و مسکونی بوده است. راه کار های متفاوت و استاندارد زیرساختی جهت شبکه های تلویزیونی و ماهواره ایی با کیفیت های HD, Full HD, 4K و همچنین انتقال سرویس های صوت و پیج ، شبکه های رادیویی ، تلفن های آنالوگ شهری و IP ، تصاویر دوربین های مدار بسته و سیستم های کنترل تردد ، آیفون های تصویری تحت نرم افزار های موبایلی ، شبکه های بی سیم ، دیتای اینترنت و همه و همه از خدمات یکپارچه هوپیران بر روی زیرساخت فیبر نوری بوده است . 

 

هوپیران مجری و پیمانکار فیبرنوری و FTTH پروژه های ویلایی و شهرک های مسکونی : 

هوپیران طراح و مجری پروژه های FTTH شهری، شهرک های مسکونی و ویلایی میباشد و در جهت ترفیع نیازهای ارتباطی ، دیتا و تصویری آنها اقدامات موثری انجام داده است. هوپیران با یکپارچه سازی خدمات مورد نیاز توانسته قیمت انجام پروژه را مقرون به صرفه و ارزش افزوده بالایی را برای بهره برداران مهیا سازد . شهرک های ویلایی سازمان ها و همچنین شهرک های خصوصی ویلایی شمال کشور از نمونه پروژه های FTTH وسیع مجموعه هوپیران بوده است که توانسته رضایت دوچندان کاربران را فراهم سازد . 

 

 

خواندن 2632 دفعه

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.