کلید لمسی درب هوشمند

کلیدهای لمسی درب هوشمند با کیفیت بی نظیر و ظاهری بسیار زیبا در جهت هوشمند سازی کلیه منازل مسکونی و اداری ایده ایی جذاب میباشد.بدون شک برای هر ساختمانی وجود انواع این نوع کلید هوشمند الزامی است. از طرفی با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن همه لوازم و وسایل، تجهیزات هوشمند سازی منازل و ادارات هم به نوبه خود پیشرفت های شگرفی داشتند.

کلیدهای لمسی درب هوشمند جهت اتصال به درب های ورودی و خروجی منازل مسکونی و واحدهای اداری استفاده میشود.این کلید که با پنل شیشه ای می باشد قابلیت کنترل بصورت لمسی را فراهم میکند.این کلید ها با قابلیت نصب در سیستم سیم کشی سنتی علاوه بر امکان هوشمند سازی ساختمان با ظاهر لوکس خود منزل شما را زیبا تر میکند.

درباره این محصول هر آنچه که مبهم است از ما بپرسید

نظرات

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.