فروش نرم افزار و لایسنس Aimetis Symphony- Standard

شرکت Aimetis Symphony

نرم افزار ضبط تصاویر Aimetis  که جهت مدیریت تصاویر دوربین های تحت شبکه و آنالیز آن ها کاربرد دارد شامل سه ورژن Standard ، Professional و Enterprize می باشد و در مراکز آموزشی، تفریحی، بیمارستان ها، مراکز دولتی، صنایع و حمل و نقل استفاده های فراوانی دارد. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از ۳۰ برند معتبر و معروف IP Camera دنیا را دارا می باشد.

 

نرم افزار ضبط تصاویر Aimetis که جهت مدیریت تصاویر دوربین های تحت شبکه و آنالیز آن ها کاربرد دارد شامل سه ورژن Standard ، Professional و Enterprize می باشد و در مراکز آموزشی، تفریحی، بیمارستان ها، مراکز دولتی، صنایع و حمل و نقل استفاده های فراوانی دارد. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از ۳۰ برند معتبر و معروف IP Camera دنیا را دارا می باشد. برخی از قابلیت های این نرم افزار قدرتمند شامل موارد زیر می باشد :
-پشتیبانی از تعداد نا محدود دوربین روی هر سرور
-پشتیبانی از چند سرور مختلف Server Farm
-اتصال تعداد نا محدود Client
-شروع ضبط از روی حرکت Video Motion Detection
-قابلیت ارائه سطح دسترسی های مختلف به مصرف کننده
-پشتیبانی از نمایش تصویر از طریق Web و PDA و Server API/SDK
-قابلیت دادن هشدار به طرق مختلف مانند دادن الارم به خروجی (زنگ و …) ، PDA ، FTP ، TCP و Email
-قابلیت دنبال کردن حرکت در محدوده تعریف شده غیر مجاز Motion Tracking
-قابلیت دسته بندی اجسام مثل انسان ، حیوان و اشیا دیگر Object Classification 3D
-قابلیت شمارش افراد People Counting
-قابلیت جست و جوی پیشرفته در تصاویر ضبط شده
-اختصاص هر لایسنس به یک دوربین
-قابلیت جا به جایی لایسنس روی دوربین های مختلف
-قابلیت پشتیبانی از ویژگی PTZ دوربین ها

درباره این محصول هر آنچه که مبهم است از ما بپرسید

نظرات

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.