فروش ویژه نرم افزار و لایسنس Paloalto

سازنده: نرم افزار Siemens نمایش محصولات

فایروال Palo Alto را می توان نسل بعدی Next-Generation فایروال های به روز دنیا نامید. وجود سیستم های دفاعی پیشرفته کاری در عملکرد، فیلترینگ در سطح های URL، IDS/IPS و قابلیت های فراوان دیگر باعث شده است استفاده از این Firewall در بالاترین سازمان های امروزی گردد. تمامی امور یک شبکه با استفاده از این Firewall نظارت قرار بگیرد برنامه ها و applicationها، کاربران، محتوا شناسایی کاربران، مسدود کردن فایل و فیلتر کردن داده ها و تقریبا همه چی با استفاده از این فایروال مدیریت می گردد.

در بین Leader های دنیای امنیت این Fiewall دارای جایگاه مناسبی در بین برترین ها می باشد.

شبکه های Palo Alto با مراقبت از هزاران شبکه تجاری، دولتی و ارائه دهنده خدمات، عصر جدیدی در امنیت سایبری ایجاد کرده اند. پلتفرم امنیتی کاملا موثر ما تمامی تجهیزات و عملکردهای امنیتی اصلی شبکه از جمله فایروال های نسل جدید، فیلترینگ URL، IDS/IPS و سیستم های دفاعی پیشرفته را در کنار هم قرار می دهد. از آنجایی که این تجهیزات از ابتدا با هدفی مشخص در این پلتفرم قرار داده شده اند و اساسا اطلاعات مهمی را با توجه به مقررات خاص به اشتراک می گذارند، به جرات می توانیم بگوییم که این پلتفرم در مقایسه با فایروال ها، UTMs و محصولات تشخیص تهدیدات قدیمی امنیت بیشتری را برقرار می کند.

قابلیت های شبکه های Palo Alto:

· این محصول می تواند شکاف های موجود در وضعیت امنیتی یک سازمان را از بین ببرد چرا که تکنولوژی های امنیت شبکه درستی را ارئه می دهد و از آنها در مکان مناسب در شبکه استفاده می کند.

· برنامه ها و عملیات های تجاری را با امنیت کامل اجرا می کند، چرا مکانیسم دفاعی آن بر مشاهده پذیری جز به جز، ارتباط متقابل و کنترل تمامی موارد مهم در محیط های کامپیوتری مدرن امروزی متکی است: برنامه ها، کاربران، و محتوا و نه فقط پورت ها و آی پی آدرس ها

. تهدیدات قدیمی در وضعیت امنیتی و عملکرد تجاری که سازمان ها برای سالهای زیادی با آنها مواجه بوده اند، را از بین میبرد، چرا که این بسته امنیتی برای شبکه های مدرن با اقدامات فناوری جدید مانند پردازش ابری، مراکز داده ای نرم افزاری و mobility in mind طراحی شده است.

سازمان ها با کمک این پلتفرم می توانند با امنیت کامل از برنامه های مهم در اجرای کار و کسب خود استفاده کنند، نظارت و کنترل خود را حفظ کنند، اقدامات فناوری جدید را با اطمینان کامل دنبال کنند و از سازمان در برابر حملات سایبری مقدماتی تا پیشرفته و شناخته شده یا نشده محافظت کنند.

قابلیت های شبکه های Palo Alto:
این محصول می تواند شکاف های موجود در وضعیت امنیتی یک سازمان را از بین ببرد چرا که تکنولوژی های امنیت شبکه درستی را ارئه می دهد و از آنها در مکان مناسب در شبکه استفاده می کند.

برنامه ها و عملیات های تجاری را با امنیت کامل اجرا می کند، چرا مکانیسم دفاعی آن بر مشاهده پذیری جز به جز، ارتباط متقابل و کنترل تمامی موارد مهم در محیط های کامپیوتری مدرن امروزی متکی است: برنامه ها، کاربران، و محتوا و نه فقط پورت ها و آی پی آدرس ها

هدیدات قدیمی در وضعیت امنیتی و عملکرد تجاری که سازمان ها برای سالهای زیادی با آنها مواجه بوده اند، را از بین میبرد، چرا که این بسته امنیتی برای شبکه های مدرن با اقدامات فناوری جدید مانند پردازش ابری، مراکز داده ای نرم افزاری و mobility in mind طراحی شده است.

سازمان ها با کمک این پلتفرم می توانند با امنیت کامل از برنامه های مهم در اجرای کار و کسب خود استفاده کنند، نظارت و کنترل خود را حفظ کنند، اقدامات فناوری جدید را با اطمینان کامل دنبال کنند و از سازمان در برابر حملات سایبری مقدماتی تا پیشرفته و شناخته شده یا نشده محافظت کنند.

 

درباره این محصول هر آنچه که مبهم است از ما بپرسید

نظرات

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.