سوئیچ 24 پورت گیگ پلنت مدلGSW-2401

سازنده: سوئیچ‌های صنعتی Planet نمایش محصولات

راه حل مقرون به صرفه گیگابیت برای استفاده در کر شبکه‌های سازمانی و شبکه های مرکز داده 

سوئیچ 24 پورت پلنت مدلGSW-2401 دارای 24 پورت RJ45 10/100/1000Mbps را برای اتصال به شبکه پرسرعت فراهم می کند. با 24 پورت گیگابیتی خود که از ویژگی فریم جامبو 9K پشتیبانی می کند، می تواند به طور خودکار سرعت انتقال صحیح و حالت نیمه/فول دوبلکس دستگاه های متصل را شناسایی و تعیین کند. بنابراین، سوئیچ 24 پورت پلنت مدلGSW-2401 می‌تواند مقادیر بسیار زیادی از انتقال داده را در یک توپولوژی امن که به کر شبکه یا سرورهای پرقدرت پیوند می‌خورد، انجام دهد.

 

 

 

 

 

سوئیچ DIP برای انتخاب حالت عملیات

سوئیچ 24 پورت پلنت مدلGSW-2401 جدید حالت های "Standard "، " Flow Control Off "، " VLAN " یا " Etend " را ارائه می دهد. سوئیچ 24 پورت پلنت مدلGSW-2401 به عنوان یک سوئیچ اترنت گیگابیتی معمولی در حالت عملکرد " استاندارد " عمل می کند.

 

 

 

 

حالت عملیات " VLAN " دارای عملکرد VLAN مبتنی بر پورت است که می تواند به جلوگیری از حملات سایبری به کلاینت های متصل بر یکدیگر کمک کند.

 

 

در حالت Extend  سوئیچ 24 پورت پلنت مدلGSW-2401 بر اساس هر پورت با سرعت 10 مگابیت در ثانیه کار می‌کند، اما می‌تواند داده‌ها را در فاصله 200 متری با غلبه بر محدودیت 100 متری کابل اترنت UTP انتقال دهد. با این ویژگی کاملاً جدید، سوئیچ 24 پورت پلنت مدلGSW-2401 یک راه حل اضافی برای افزایش فاصله ارائه می دهد، بنابراین در هزینه نصب کابل اترنت صرفه جویی می کند. عملکرد جداسازی VLAN آن هر پورت را ایزوله می کند تا از دسترسی‌های غیرمجاز جلوگیری کند.

 

 

 

 

 

حالت سوئیچ DIP تابع
 استاندارد (پیش‌فرض) این حالت باعث می شود که  سوئیچ اترنت گیگابیتی  به عنوان یک سوئیچ عمومی کار کند و همه پورت ها با مذاکره خودکار 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه کار کنند.
Flow Control Off  این حالت  عملکرد Flow Control Off   سوئیچ اترنت گیگابیتی را غیرفعال می کند  .
VLAN 

این حالت باعث می شود سوئیچ 24 پورت پلنت مدلGSW-2401 به عنوان یک  سوئیچ جداسازی VLAN عمل کند  و

1. پورت 1 تا پورت 22 به ترتیب ایزوله می شود.

2. پورت 1 تا پورت 22 فقط می تواند با پورت 23 و پورت 24 (پورت uplink) ارتباط برقرار کند.

  Extend این حالت باعث می شود که سوئیچ 24 پورت پلنت مدلGSW-2401 به عنوان سوئیچ افزایش فاصله عمل کند و پورت 1 به پورت 8 فقط می تواند فاصله 200 متری را با سرعت 10 مگابیت بر ثانیه ارسال کند.

 

عملکرد بالا

سوئیچ 24 پورت پلنت مدلGSW-2401 یک معماری سوئیچ با کارایی بالا ارائه می‌کند که قادر است سرعت سیم تا 48 گیگابیت بر ثانیه را فراهم کند، که تا حد زیادی وظایف ارتقاء LAN را برای تامین نیازهای افزایش پهنای باند ساده می‌کند. علاوه بر این، عملکرد کنترل جریان سوئیچ 24 پورت پلنت مدلGSW-2401 روترها و سرورها را قادر می سازد تا مستقیماً به سوئیچ برای انتقال داده های سریع و مطمئن متصل شوند.

تمامی پورت‌های شبکه سوئیچ 24 پورت پلنت مدلGSW-2401 از مذاکره خودکار 10/100/1000 مگابیت در ثانیه برای تشخیص سرعت بهینه از طریق کابل‌های RJ45 رده 6، 5 یا 5e پشتیبانی می‌کنند. همچنین از استاندارد auto-MDI/MDI-X پشتیبانی می کند که می تواند نوع اتصال به هر دستگاه اترنت را بدون نیاز به کابل مستقیم یا متقاطع خاص تشخیص دهد.

 

انتقال ترافیک عالی

سوئیچ 24 پورت پلنت مدلGSW-2401 برای اطمینان از تأخیر کم و یکپارچگی داده بالا، از طرح ذخیره و باز ارسال پشتیبانی می‌کند، که ترافیک غیرضروری را حذف می‌کند و ازدحام در مسیرهای حیاتی شبکه را کاهش می‌دهد. با یک الگوریتم تشخیص آدرس هوشمند، GSW-2401 تا 8K آدرس های MAC مختلف را تشخیص می دهد. توان بالای داده و فابریک سوئیچینگ داخلی 48 گیگابیت آن را برای اکثر محیط های گیگابیتی ایده آل می کند، به خصوص زمانی که شبکه به یک محیط گیگابیتی ارتقا داده می شود.

 

طراحی بدون فن

GSW-2401 با طراحی تهویه خوب خود می تواند در تمام طول مدت بدون فن کار کند، بنابراین مصرف برق قابل توجهی را کاهش می دهد و محیطی بدون صدا ایجاد می کند. GSW-2401 قطعا بهترین انتخاب برای هر محیط کاری بدون تأثیر بر عملکرد آن است.

 

درباره این محصول هر آنچه که مبهم است از ما بپرسید

نظرات

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.