سوئیچ 12 پورت گیگ پلنت مدل GSD-1222VHP به همراه 8 پورت POE و 2 پورت گیگ اترنت برای اتصال به دستگاه‌های مانند NVR و ... و دو پورت SFP گیگ برای استفاده به عنوان Uplink و یک LCD هوشمند برای مدیریت بهتر

سازنده: سوئیچ‌های صنعتی Planet نمایش محصولات

فقط "وصل کنید و تماشا کنید" برای یک راه حل سریع

سوئیچ 12 پورت پلنت مدل GSD-1222VHP یک راه حل ایده آل Plug and Watch Power  over Ethernet است که نصب سریع، نظارت بر وضعیت کار PoE در زمان واقعی و عیب یابی فوری را از طریق صفحه نمایش LCD منحصر به فرد خود برای بهبود کارایی و کیفیت کار بدون نیاز به رایانه یا نرم افزار فراهم می کند.

 

 

 

 

سوئیچ 12 پورت پلنت مدل GSD-1222VHP به 8 پورت 10/100/1000BASE-T با هر پورت 30 وات توان +PoE و 2 پورت گیگابیت TP و 2 پورت گیگابیت رابط SFP با سیستم قدرت داخلی مجهز شده است. سوئیچ 12 پورت پلنت مدل GSD-1222VHP با مجموع بودجه توان PoE+ 120 وات می تواند نیاز به توان کافی PoE برای نظارت IP HD را برآورده کند. این یک راه حل قدرت در اندازه دسکتاپ، قابل اعتماد و قابل مشاهده برای کسب و کارهای کوچک و یکپارچه سازهای سیستمی است که برق را از طریق شبکه های اترنت به کار می برند.

 

 

کنترل ال سی دی هوشمند و بصری

سوئیچ 12 پورت پلنت مدل GSD-1222VHP یک پنل رنگی بصری در پنل جلویی خود ارائه می دهد که مدیریت اترنت و مدیریت PoE PD را تسهیل می کند. آنها کارایی مدیریت را در شبکه‌های شرکت‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید، ساختمان‌های دولتی و سایر مناطق عمومی ارتقا می‌دهند و دارای عملکردهای مدیریتی و وضعیت ویژه زیر هستند:

  • مدیریت و وضعیت PoE
  • مدیریت و وضعیت پورت‌ها
  • حالت سوئیچ: استاندارد، VLAN، Extend
  • کنترل و  مدیریت پهنای باند
  • بررسی زنده وضعیت پورت‌ها
  • تعمیر و نگهداری: محافظ صفحه، کنترل فن، پیش فرض کارخانه و پیکربندی ذخیره

 

 

حالت های عملیات استاندارد، VLAN و Extend ارائه شده است

سوئیچ 12 پورت پلنت مدل GSD-1222VHP حالت های استاندارد، VLAN و Extend را ارائه می دهد. سوئیچ 12 پورت پلنت مدل GSD-1222VHP به عنوان یک سوئیچ معمولی IEEE 802.3af/at PoE در حالت عملکرد استاندارد عمل می کند. حالت عملکرد VLAN دارای عملکرد VLAN مبتنی بر پورت است که می تواند به جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز یا پخش دوربین IP بر یکدیگر کمک کند.

 

 

 

در حالت عملیات Extend، سوئیچ 12 پورت پلنت مدل GSD-1222VHP بر اساس هر پورت و با سرعت 10 مگابیت در ثانیه کار می‌کند، اما می‌تواند از توان خروجی 30 وات PoE در مسافتی تا 250 متر پشتیبانی کند و بر محدودیت 100 متری کابل اترنت UTP غلبه کند. با این ویژگی کاملاً جدید، سوئیچ 12 پورت پلنت مدل GSD-1222VHP یک راه حل اضافی برای افزایش فاصله PoE 802.3at/af ارائه می دهد، بنابراین در هزینه نصب کابل اترنت صرفه جویی می کند. عملکرد جداسازی VLAN آن پورت ها را به گونه ای ایزوله می کند که از دسترسی‌های غیرمجاز جلوگیری کند.

 

 

راه حل توسعه انعطاف پذیر

سوئیچ 12 پورت پلنت مدل GSD-1222VHP رابط TP گیگابیتی اضافی و 2 رابط SFP با 10/100/1000BASE-T RJ45 برای دستگاه های شبکه نظارتی مانند NVR، سرور پخش ویدئو یا NAS فراهم می کند تا مدیریت نظارت را تسهیل کند. یا از طریق این اسلات های فیبر سرعت گیگابیتی SFP، فرستنده فیبر 1000BASE-SX/LX SFP  برای اتصال به سوئیچ کر و مرکز نظارت در مسافت طولانی وارد می شود. این فاصله را می توان از 550 متر (multi-mode fiber) یا 2 کیلومتر  افزایش داد، حتی تا بالای 10/20/30/40/50/60/70/120 کیلومتر (single-mode fiber or WDM fiber). آنها برای برنامه های کاربردی در مراکز داده و توزیع های سازمانی مناسب هستند.

 

حفاظت قوی

سوئیچ 12 پورت پلنت مدل GSD-1222VHP تخلیه تماس ± 6 کیلو ولت DC و تخلیه هوا ± 8 کیلو ولت DC را برای حفاظت از اترنت ESD فراهم می کند. همچنین برای بهبود پایداری محصول از ایمنی افزایش ± 6 کیلو ولت پشتیبانی می کند و از شبکه های کاربران در برابر حملات مخرب ESD محافظت می کند و اطمینان حاصل می کند که جریان عملکرد نوسان ندارد.

 

نصب آسان و اتصال کابل

از آنجایی که داده ها و برق از طریق یک کابل منتقل می شود، سوئیچ 12 پورت پلنت مدل GSD-1222VHP به کابل دوم و پریزهای برق روی دیوار، سقف یا هر مکان غیرقابل دسترس نیاز ندارد. بنابراین، به کاهش هزینه های نصب و ساده سازی تلاش نصب کمک می کند. تمام رابط‌های مسی RJ45 GSD-1222VHP به طور خودکار 10/100/1000Mbps برای تشخیص سرعت بهینه از طریق کابل RJ45 رده 6، 5 یا 5e پشتیبانی می‌کنند. همچنین از Auto-MDI/MDI-X استاندارد پشتیبانی می کند که می تواند نوع اتصال به هر دستگاه اترنت را بدون نیاز به کابل های مستقیم یا متقاطع خاص تشخیص دهد.

 

درباره این محصول هر آنچه که مبهم است از ما بپرسید

نظرات

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.