خانه هوشمند اسمارت مایر ایتالیا (Smart Mayer)

  • فیلتر ها

کلیدهای روشنایی تک پل اسمارت مایر (رنگ سفید) با کیفیت بالا و در طرحهای مختلف عرضه شده اند که قابلیت کنترل بصورت تاچ از روی دیوار و کنترل از طریق نرم افزار روی گوشیهای موبایل هوشمند تحت فرکانسMHz RF433 را دارند.

کلیدهای روشنایی تک پل اسمارت مایر (رنگ طلایی) با کیفیت بالا و در طرحهای مختلف عرضه شده اند که قابلیت کنترل بصورت تاچ از روی دیوار و کنترل از طریق نرم افزار روی گوشیهای موبایل هوشمند تحت فرکانسMHz RF433 را دارند.

کلیدهای روشنایی تک پل اسمارت مایر (رنگ مشکی) با کیفیت بالا و در طرحهای مختلف عرضه شده اند که قابلیت کنترل بصورت تاچ از روی دیوار و کنترل از طریق نرم افزار روی گوشیهای موبایل هوشمند تحت فرکانسMHz RF433 را دارند.

کلیدهای روشنایی دو پل اسمارت مایر (رنگ سفید) با کیفیت بالا و در طرحهای مختلف عرضه شده اند که قابلیت کنترل بصورت تاچ از روی دیوار و کنترل از طریق نرم افزار روی گوشیهای موبایل هوشمند تحت فرکانسMHz RF433 را دارند.

کلیدهای روشنایی دو پل اسمارت مایر (رنگ طلایی) با کیفیت بالا و در طرحهای مختلف عرضه شده اند که قابلیت کنترل بصورت تاچ از روی دیوار و کنترل از طریق نرم افزار روی گوشیهای موبایل هوشمند تحت فرکانسMHz RF433 را دارند.

کلیدهای روشنایی دو پل اسمارت مایر (رنگ مشکی) با کیفیت بالا و در طرحهای مختلف عرضه شده اند که قابلیت کنترل بصورت تاچ از روی دیوار و کنترل از طریق نرم افزار روی گوشیهای موبایل هوشمند تحت فرکانسMHz RF433 را دارند.

کلیدهای روشنایی سه پل اسمارت مایر (رنگ سفید) با کیفیت بالا و در طرحهای مختلف عرضه شده اند که قابلیت کنترل بصورت تاچ از روی دیوار و کنترل از طریق نرم افزار روی گوشیهای موبایل هوشمند تحت فرکانسMHz RF433 را دارند.

کلیدهای روشنایی سه پل اسمارت مایر (رنگ طلایی) با کیفیت بالا و در طرحهای مختلف عرضه شده اند که قابلیت کنترل بصورت تاچ از روی دیوار و کنترل از طریق نرم افزار روی گوشیهای موبایل هوشمند تحت فرکانسMHz RF433 را دارند.

کلیدهای روشنایی سه پل اسمارت مایر (رنگ مشکی) با کیفیت بالا و در طرحهای مختلف عرضه شده اند که قابلیت کنترل بصورت تاچ از روی دیوار و کنترل از طریق نرم افزار روی گوشیهای موبایل هوشمند تحت فرکانسMHz RF433 را دارند.

کلید سناریوی لمسی اسمارت مایر 4 پل دارای ظاهری زیبا و مقرون به صرفه و با کیفیت عالی ساخت کشور ایتالیا مناسب برای منازل اداری و مسکونی جهت هوشمند سازی منازل و ادارات 

کلیدهای سناریوی اسمارت مایر دارای ظاهری زیبا و مقرون به صرفه و با کیفیت عالی ساخت کشور ایتالیا مناسب برای منازل اداری و مسکونی جهت هوشمند سازی منازل مسکونی و ادارات 

کنترلر مرکزی هوشمند (رنگ نقره ای) بعنوان قلب تپنده خانه هوشمند عمل می نماید، بدین صورت که با دریافت اطلاعات از سنسورهای ورودی و با استفاده از منطق تعریف شده می تواند تمامی تجهیزات الکترونیکی منزل را کنترل نماید. کاربر می تواند با نصب نرم افزار بر روی گوشی خود و ایجاد ارتباط با سیستم به کنترل سیستم روشنایی واحد بپردازد و یا دمای واحد را مطابق با سلیقه خود تنظیم نماید. برای کنترل تلویزیون و سایر سیستم های صوتی و تصویری دیگر نیازی به استفاده انبوهی از ریموت کنترل ها نمی باشد و صرفا از طریق نرم افزار اسمارت مایر می توان به تعویض کانال های مورد علاقه پرداخته و یا صدای سیستم صوتی را زیاد و کم نمود. در صورتی که کاربر داخل واحد حضور نداشته از طریق SMS و یا با اتصال به اینترنت و بدون هیچ گونه تنظیم خاصی می تواند به کنترل کلیه وسایل منزل دست یابد و با استفاده از سیستم امنیتی موجود بر روی کنترلر مرکزی هوشمند نهایت لذت استفاده از خانه هوشمند را ببرد.

کاربر می تواند خود و بدون نیاز به نصاب شرکت به تعریف و ایجاد سناریو های دلخواه بپردازد و یا با استفاده از هوش مصنوعی سیستم یک منطق کنترلی تعریف نماید بطوری که با ورود یا خروج از منزل سناریوی ورود و یا خروج اجرا گردد.

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.