کلید برنامه پذیر لمسی هوشمند اسمارت مایر Smart Mayer

سازنده: برند اسمارت مایر ایتالیا Smart Mayer نمایش محصولات
Price only for authorised

کلیدهای سناریوی اسمارت مایر دارای ظاهری زیبا و مقرون به صرفه و با کیفیت عالی ساخت کشور ایتالیا مناسب برای منازل اداری و مسکونی جهت هوشمند سازی منازل مسکونی و ادارات 

کلیدهای سناریوی اسمارت مایر ایتالیا باتری خور بوده و می توانند بصورت پرتابل استفاده گردند. این کلیدها 4 پل می باشند و هر پل از آنها توسط کاربر مشخص می گردند که چه سناریو و یا فرمانی را اجرا نمایند. بعنوان مثال می توان سناریوهای ورود و یا خروج از خانه را با استفاده از این کلیدهای سناریو تعریف نمود و یا به کنترل یک لامپ و یا گروهی از لامپ ها پرداخت. ارسال اطلاعات بصورت بی سیم بصورت دو طرفه Full Duplex بوده و بر روی پروتکل RF433Mhz کار می نماید و دارای باتری داخلی با طول عمر 2 سال می باشد.

  • قابلیت پشتیبانی: کنترلر مرکزی هوشمند
  • فرکانس کاری: 433MHz
  • برد: indoor> 20M, Outdoor>30M
  • تغذیه: باتری 3V CR-2032
  • ابعاد: 82*82*12mm
درباره این محصول هر آنچه که مبهم است از ما بپرسید

نظرات

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.