کنترلر ناحیه ای Slave اسمارت مایر Smart Mayer

سازنده: برند اسمارت مایر ایتالیا Smart Mayer نمایش محصولات
Price only for authorised

این کنترلر جهت کنترل تجهیزاتی که با ریموت های مادون قرمز کار می کنند مانند تلویزیون، سینمای خانگی، ماهواره، کولرهای گازی ، فن کوئل، داکت اسپلیت، هود آشپزخانه و ... می بایست در هر فضا یک پخش کننده فرکانس مادون قرمزIR قرار بگیرد.

این دستگاهها قابلیت ارسال فرکانس مادون قرمز را بصورت 360 درجه و به شعاع 8 متردارند و همه تجهیزاتی را که در دامنه دید آنها باشد کنترل خواهند کرد. بدلیل عدم گذر فرکانس مادون قرمز از موانعی مانند دیوار در صورت نیاز می بایست در هر فضا یک عدد از این دستگاهها قرار بگیرد. این دستگاهها بصورت بیسیم واز طریق پروتکل RF433 MHz با کنترلر مرکزی ارتباط داشته وکابر توسط نرم افزار می تواند ریموت کنترل هر یک از تجهیزات را شبیه سازی نماید. بطور مثال کانال تلویزون را تغییر دهد، موسیقی مورد علاقه اش را پخش کند و یا دمای کولر گازی را تنظیم نماید.

ماژول های Slave دارای سنسور دما و رطوبت نیز می باشند، بوسیله آن ها می توان دمای محیط را اندازه گیری کرد و با توجه به منطق تعریف شده در دستگاه کنترلر مرکزی هوشمند (Intelligent Master) به کنترل هوشمند دما پرداخت.

نقش دیگری که این ماژولها بازی می کنند تقویت سیگنال رادیویی در واحد می باشد و بعنوان یک RF Repeater از بوجود آمدن نقاط کور جلوگیری بعمل می آورد.

Slave نیازی به سیم برق ندارد و تنها توسط باتری تغذیه می گردد از همین حیث از لحاظ جانمایی مشکلی در واحد نداریم.

درباره این محصول هر آنچه که مبهم است از ما بپرسید

نظرات

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.