سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R

سازنده: سوئیچ‌های صنعتی Planet نمایش محصولات

انعطاف پذیری فوق العاده و عملکرد بالا

سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R به ویژه برای برنامه های شبکه بزرگ مانند شرکت ها، دانشگاه ها، جوامع، ISP ها و شبکه های مرکز داده طراحی شده است که در آنها پیکربندی انعطاف پذیر، ظرفیت زیاد، تراکم بالا، قابلیت اطمینان بالا و مدیریت ترافیک پیشرفته مورد نیاز است.

 

 

سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R یک سوئیچ اترنت شاسی با قابلیت دسترسی بالا  می باشد که با 6 اسلات ماژول و منبع تغذیه اضافی ساخته شده است. با ارائه ماژول های مدیریتی مختلف و ماژول های سوئیچ، انعطاف پذیری پورتینگ عالی را برای استقرار شبکه فراهم می کند. به عنوان مثال، یک ماژول مدیریت را می توان با چهار ماژول سوئیچ همکاری کرد، یا دو ماژول مدیریت برای انجام پشتیبان گیری از سیستم به طور متقابل کار می کنند. در ارتفاع 9U، تک شاسی، حداکثر پیکربندی می تواند:

  • شکاف های مس 192 10/100/1000BASE-T
  • 192 اسلات فیبر 100/1000BASE-SX/LX SFP
  • 64 اسلات فیبر 10G SFP+
  • 16 اسلات فیبر 40G QSFP+

 

سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R که به عنوان سوئیچ لایه اصلی قرار دارد، با ارائه ویژگی های پیشرفته هوشمند و ایمن و ارائه عملکرد و انعطاف پذیری بالا، به طور ایده آل برای شبکه های بزرگ و شبکه های شهری IP استفاده می کند.

 

 

عملکرد 10 گیگابیت و 40 گیگابیت مقیاس پذیر

سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R اتصال اترنت گیگابیتی، 10 گیگابیتی و 40 گیگابیتی را در یک پلت فرم مدولار بسیار انعطاف پذیر و انعطاف پذیر ارائه می دهد. با ظرفیت سوئیچینگ بالا، سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R از ارسال با سرعت سیم L2/L3 و عملکرد مسیریابی بالا برای پروتکل های IPv4 و IPv6 پشتیبانی می کند. معماری ماژولار مقیاس پذیر و انعطاف پذیر تا 3 ترابیت در ثانیه عملکرد فوروارد در یک سیستم را پشتیبانی می کند. سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R برای لایه اصلی پردیس ها، شبکه های سازمانی و لایه تجمیع شبکه های شهری IP و شبکه های گسترده ایده آل است.

سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R با عملکرد کامل مدیریت شده لایه 3 همراه با پروتکل ها و برنامه های کاربردی جامع برای تسهیل استقرار و مدیریت سریع سرویس برای هر دو شبکه سنتی L2 و L3 ارائه می شود. با پشتیبانی از ویژگی های پیشرفته، از جمله RIP، RIPng، OSPFv2، OSPFv3، BGP، BGP4+ و غیره، این سوئیچ شاسی برای مراکز داده سنتی یا کاملا مجازی شده ایده آل است.

 

Multicast قوی 

سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R از ویژگی های چندپخشی فراوانی پشتیبانی می کند. در لایه 2، از IPv4 IGMPv1/v2/v3 snooping و IPv6 MLD v1/v2 snooping برخوردار است. با Multicast VLAN Register (MVR)، کنترل گیرنده/فرستنده چندپخشی و منبع چندپخشی غیرقانونی عملکردها را شناسایی می کنند. در پروتکل های چندپخشی لایه 3، دارای ویژگی های PIM-DM، PIM-SM و PIM-SSM است که CS-6306R را برای هر شبکه قوی عالی می کند.

 

پشتیبانی کامل از IPv6 

سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R از فناوری های IPv4 به IPv6 از جمله تونل دستی/خودکار IPv4، تونل IPv6 به IPv4 و تونل پروتکل آدرس دهی خودکار تونل درون سایت (ISATAP) پشتیبانی می کند. این به طور جامع از IPv6 Neighbor Discovery، DHCPv6، Path MTU Discovery، Telnet مبتنی بر IPv6، SSH و ACL پشتیبانی می‌کند و نیاز مدیریت دستگاه شبکه IPv6 و کنترل خدمات را برآورده می‌کند.

 

قابلیت اطمینان بالا

اجزای کلیدی سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R مانند ماژول مدیریت، سیستم قدرت و سیستم فن از طراحی افزونگی پشتیبانی می کنند. همه ماژول های سیستم از سوئیچینگ هات سواپ و بدون دخالت دستی پشتیبانی می کنند.

این برنامه از ارتقاء نرم‌افزار درون‌سرویس (ISSU) و راه‌اندازی مجدد (GR) برای پروتکل مسیریابی OSPF/BGP پشتیبانی می‌کند و تضمین می‌کند که اطلاعات کاربر هنگام ارتقاء سیستم، بدون توقف ارسال شود. این سیستم از تشخیص انتقال دوطرفه (BFD) پشتیبانی می کند که تشخیص خطا و بازیابی سرویس را در چند ثانیه از طریق پیوند با پروتکل لایه 2 یا لایه 3 انجام می دهد.

 

پشتیبانی از پروتکل Ring ، بازیابی سریع برای برنامه های کاربردی شبکه بحرانی

سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R از مکانیسم حفاظت از افزونگی پشتیبانی می کند و دارای قابلیت بازیابی قوی و سریع برای جلوگیری از وقفه ها و نفوذهای خارجی است. پروتکل Layer 3 Virtual Router Redundancy Protocol (VRRP)، پروتکل Layer 2 Spanning Tree Protocol IEEE 802.1s MSTP (Multiple Spanning Tree Protocol) در شبکه مشتری برای افزایش قابلیت اطمینان سیستم و زمان آپدیت استفاده می کند. در یک شبکه Ring ساده، زمان بازیابی می تواند کمتر از 50 میلی ثانیه باشد تا به سرعت شبکه را به حالت عادی برگرداند.

 

امنیت قدرتمند از لایه 2 تا لایه 4

سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R فهرست جامع کنترل دسترسی لایه 2 تا لایه 4 (ACL) را برای ایجاد امنیت در لبه ارائه می دهد. می توان از آن برای محدود کردن دسترسی به شبکه با انکار بسته های مبتنی بر آدرس IP مبدا و مقصد، پورت های TCP/UDP یا برنامه های کاربردی شبکه معمولی استفاده کرد. مکانیسم حفاظتی آن همچنین شامل احراز هویت کاربر و دستگاه مبتنی بر پورت 802.1x و مبتنی بر MAC است. با عملکرد خصوصی VLAN، می توان از ارتباط بین پورت های لبه برای اطمینان از حریم خصوصی کاربر جلوگیری کرد.

 

حفاظت شبکه IP پیشرفته

سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R همچنین عملکردهای DHCP Snooping، IP Source Guard و Dynamic ARP Inspection را برای جلوگیری از حمله IP snooping و دور انداختن بسته های ARP با آدرس MAC نامعتبر ارائه می دهد. مدیران شبکه اکنون می توانند شبکه های شرکتی بسیار ایمن را با زمان و تلاش بسیار کمتری نسبت به قبل ایجاد کنند.

 

بهبود کیفیت خدمات

سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R به طور کامل از ماژول DiffServ پشتیبانی می کند، بنابراین کاربران می توانند پهنای باند صف را در هر پورت مشخص کنند. برنامه ریزی WRR/SP/SWRR نیز ارائه شده است. سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R از امنیت پورت برای فعال کردن CoS قابل اعتماد، DSCP، اولویت IP و اولویت پورت پشتیبانی می کند. کاربران می توانند مقادیر DSCP و COS بسته ها را تغییر دهند تا ترافیک بر اساس پورت، VLAN، DSCP، اولویت IP و جدول ACL طبقه بندی شود. کاربر همچنین می‌تواند مقادیر اولویت DSCP و IP بسته‌ها را تغییر دهد تا پهنای باند متفاوتی را برای صدا، داده و ویدیو تعیین کند تا کیفیت‌های مختلف سرویس را سفارشی کند.

 

مدیریت کارآمد و ایمن

برای مدیریت کارآمد، سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R به رابط های مدیریت کنسول، وب و SNMP مجهز شده است.

  • با رابط مدیریت مبتنی بر وب داخلی،سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R یک مدیریت آسان و مستقل از پلت فرم و تسهیلات پیکربندی را ارائه می دهد.
  • برای مدیریت مبتنی بر متن، از طریق Telnet و پورت کنسول قابل دسترسی است. برای کاهش زمان یادگیری محصول، سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R دستوری شبیه به Cisco را از طریق Telnet یا پورت کنسول ارائه می دهد و مشتری نیازی به یادگیری دستورات جدید از این سوئیچ ها ندارد.
  • برای نرم افزار مانیتور و مدیریت مبتنی بر استاندارد، اتصال SNMPv3 را ارائه می دهد که محتوای بسته را در هر جلسه برای مدیریت از راه دور ایمن رمزگذاری می کند.

علاوه بر این، سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R با پشتیبانی از اتصال SSHv2، TLSv1.0 و SSLv3 که محتوای بسته را در هر جلسه رمزگذاری می کند، مدیریت از راه دور ایمن را ارائه می دهد.

 

 

طراحی منبع تغذیه استخراجی برای افزایش انعطاف پذیری

سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R مجهز به یک منبع تغذیه AC استخراجی 100 ~ 240 ولت است، بنابراین جایگزینی برق برای کاربران آسان است. علاوه بر این، سوئیچ ماژولار مدیریتی و لایه سه پلنت مدل CS-6306R دو اسلات برق پشتیبان دیگر را در پنل جلویی ذخیره می کند و کاربران می توانند برق AC یا DC دوم را به نصب منبع تغذیه اضافی اضافه کنند. برق AC یا برق DC اختیاری است. سیستم قدرت اضافی به طور خاص برای رسیدگی به نیازهای تاسیسات با فناوری پیشرفته که به بالاترین یکپارچگی توان نیاز دارند طراحی شده است.

 

 

درباره این محصول هر آنچه که مبهم است از ما بپرسید

نظرات

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.