مودم فیبر نوری هواوی HG8546M

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

قیمت پیش فروش 495 هزارتومان

مودم HG8546M فیبر نوری هواوی HUAWEI برای پروژه های FTTH بسیار مناسب میباشد. این مودم با پشتیبانی از شبکه وایرلس 2X2 MIMO و یک پورت شبکه گیگابایت و سه پورت شبکه 10-100 به همراه پورت های فیبر نوری و USB و یک خط تلفن آنالوگ و ده ها تلفن IP ، یک مودم همه کاره را ایجاد نموده است. این مودم خوش ساخت که با OLT های شرکت مخابرات هماهنگ میباشد قابلیت پشتیبانی از طیف وسیعی از سرویس ها مانند اینترنت مخابرات ، تلفن های آنالوگ و IP، شبکه های تلویزیونی مخابرات IPTV، شبکه های تلویزیونی ماهواره ، سیستم های صوتی و آیفون های مسکونی ، شبکه های نظارت تصویری و CCTV ، سیستم های هوشمند مسکونی و Home automation را خواهند داشت. 

خواندن 934 دفعه

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.