ساعت مرکزی
برند هوپر کانادا ( با ارائه مجوز تولید به هوپیران)
اولین ساعت مرکزی Central Clock تولید ایران تحت استاندارد هوپر کانادا با پنل مرکزی و نرم افزار هوپف آلمان

 

 

سیستم ساعت مرکزی وظیفه نمایش دقیق زمان بر روی نمایشگرهای آنالوگ و دیجیتال و همچنین ایجاد همزمانی با سرورها و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری را بر عهده دارد. ساعت مرکزی توسط ارتباط با شبکه ماهواره ایی و GPS و یا توسط دریافت کلاک هم زمانی از سمت شبکه دیگری فعال میشود . اهمیت همزمانی در بعضی از مراکز و سامانه ها در حد ثانیه و یا حتی کسری از ثانیه میباشد و لذا این سیستم و مخصوصا تجهیزات مرکزی آن بسیار حیاتی ، دقیق و Redundant میباشد. هوپیران به دو روش تولید کننده و ارائه دهنده سیستم های GPS و ساعت مرکزی میباشد. تولیدات هوپیران در ساعت های انالوگ و دیجیتال بر پایه پروتکل های استاندارد NTP و RS485 و مجوز هوپر کانادا ساخته شده است. همچنین سیستم مرکزی کلاک برند هوپیران از برندهای هوپر کانادا و هپف آلمان بدون تغییر و در جهت اطمینان عملکرد، تامین و راه اندازی میشوند و لذا تجهیزات این پکیج را امروزه در اکثر فرودگاه ها، متروها ، بیمارستان ها، ورزشگاه ها و مراکز حیاتی جهان میتوان مشاهده نمود.
سیستم ساعت مرکزی Central Clock برند هوپر کانادا با تلفیق قابلیت هاو امکانات خارق العاده و زیباشناسی و اصول هنری به ارائه تجهیزات خاص و تولید آرایه های متناسب با معماری اماکن مختلف پرداخته است. تجهیزات نمایشی این برند دارای تنوع مختلف و از متریال گوناگون تولید میشوند. آلومینیوم و استیل از هوسینگ های متداول این برند هستند. همچنین هوپر دارای آرایه های EX برای نمایش ساعت در اماکن پر خطر نفت و گاز و پتروشیمی میباشد. تجهیزات دیگر این برند عمومی و برای استفاده در بیمارستان ها و ادارات پیشنهاد میگردد . ارائه نمایشگرهای بزرگ اختصاصی مانند ساعت های شهری و نماهای بزرگ ، همچنین آرایه های ساعت با جنس های خاص مانند طلا، نقره و پلاتین از خدمات اختصاصی هوپر میباشد.
تجهیز مرکزی و قلب تپنده این برند، سیستم های ناوبری هوپف آلمان است . تنوع تجهیزات و سامانه های مدیریتی و همچنین پشتیبانی از پروتکل های گوناگون از اهداف تیم توسعه هوپر و هپف است .
سیستم ساعت مرکزی هوپر با دریافت سیگنالهای همسان سازی از ماهواره ، فرکانس رادیویی و یا سایر سرورهای اختصاصی و عمومی دو وظیفه زیر را به خوبی انجام می دهد.
 اعلام و نمایش ساعت دقیق و یکسان بر اساس موقعیت جغرافیایی
 یکسان سازی و سینک نمودن عملکرد کلیه تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی

 

هوپیران ارائه دهنده سیستم ساعت مرکزی سنترال کلاک و GPS جهت پروژه های بیمارستان و آزمایشگاه

 هوپیران ارائه دهنده سیستم ساعت مرکزی سنترال کلاک و GPS جهت پروژه های بیمارستان و آزمایشگاه

بیمارستان ها دارای نیازهای متعدد جهت نمایش دقیق زمان برای بخش پرستاری و پزشکی میباشند. اعلام دقیق دوزهای دارویی در واحد های زمان و یا سنجش پارامترهای حیاتی در واحد های زمانی از اهمیت بالایی برخوردار است . همچنین نظم سیستماتیک در واحد های درمانی و آزمایشگاهی دقت عملکرد و وصول به اهداف این اماکن را تسهیل می بخشد. ساعت مرکزی با آرایه های نمایش آنالوگ و دیجیتال در بخش های مختلف بیمارستانی و بر اساس کاربری هر بخش تعریف و جانمایی میگردد . تجهیزات مرکزی به صورت Redundant وظیفه ارائه پالس همسان سازی ساعت های موجود در پروژه و همچنین همزمانی سرورهای خدماتی و مدیریتی و رکوردرهای نظارت تصویری را بر عهده دارد .

 

هوپیران ارائه دهنده سیستم ساعت مرکزی سنترال کلاک و GPS پروژه های اداری و تجاری

هوپیران ارائه دهنده سیستم ساعت مرکزی سنترال کلاک و GPS پروژه های اداری و تجاری
در پروژه های اداری و تجاری سیستم ساعت مرکزی جهت نمایش دقیق ساعت در اماکن مختلف کاربرد دارد. در این اماکن اولویت اول نمایش دقیق زمان برای بازدیدکنندگان و کاربران میباشد و سپس هم زمانی در سرورها و تجهیزات کنترل هوشمند ساختمان در اولویت است. در این پروژه ها بیشتر به آرایه های ساعت با ابعاد مختلف بر اساس فواصل مورد نیاز احتیاج خواهد بود . گاها ساعت هایی به ابعاد بسیار بزرگ برای محوطه های خارجی پیشنهاد میگردد. ساعت های دیجیتال در اتاق هایی با نیاز بررسی دقیق زمان استفاده خواهند شد . آنتن های خارجی جهت دریافت کلاک ساعت از ماهواره استفاده خواهد شد .

هوپیران ارائه دهنده سیستم ساعت مرکزی سنترال کلاک و GPS جهت پروژه های حمل و نقل و ریلی

هوپیران ارائه دهنده سیستم ساعت مرکزی سنترال کلاک و GPS جهت پروژه های حمل و نقل و ریلی
پروژه های حمل و نقل هوایی ، ریلی و زمینی وابستگی بسیار زیادی به زمان دارند بطوریکه عدم زمانبندی دقیق در ساختارهای حمل نقل هوایی و ریلی ممکن است موجب ایجاد فاجعه های انسانی شود . همچنان عدم کارکرد صحیح سیستم های ساعت مرکزی در هم زمانی باعث تاخیر و اتلاف زمان و هزینه خواهد شد. لذا استفاده از سیستم های همزمانی دقیق و قابل اعتماد با قابلیت Redundancy جزئی از الزامات سیستم های ناوبری میباشد. همچنین نمایشگرهای محیطی در این اماکن وظیفه نمایش دقیق ساعت را بر اساس نقاط مختلف جغرافیایی بر عهده خواهند داشت . فرض نمایید در یک فرودگاه پنل های نمایش ساعت دچار اشتباه شوند و یا سیستم های نمایش پروازها دچار اختلال گردند. تعداد انبوهی مسافر ، بار و کادر فرودگاهی دچار سردرگمی خواهند شد. جدا از این مبحث سیستم های دقیق سیگنالینگ و اسکادا در پروژه های ریلی و ناوبری هوایی و زمینی بر اساس ساعت مرکزی ماهواره ای هم زمان شده و لذا عملکرد درست آنها وابسته به زمانبندی دقیق خواهد بود. سیستم مرکزی کلاک هوپیران از برند هوپف آلمان و هوپر کانادا بوده که در پروژه های بزرگ سیگنالینگ و ناوبری هوایی در جهان کاربرد وسیعی دارد.

هوپیران ارائه دهنده سیستم ساعت مرکزی سنترال کلاک و GPS پروژه های پتروشیمی ، پالایشگاهی و نفتی

هوپیران ارائه دهنده سیستم ساعت مرکزی سنترال کلاک و GPS پروژه های پتروشیمی ، پالایشگاهی و نفتی
ساعت مرکزی در پروژه های نفتی و پالایشگاهی بیشتر جهت همسان سازی سیستم های کنترل ابزار دقیق و اسکادا کاربرد دارند . این سیستم ها جهت کاربری درست و ارائه گزارشات دقیق و LOG سیستم، وابسته به دریافت کلاک درست و صحیح می باشند . همچنین سیستم های نظارتی مانند کنترل تردد و دوربین های مدار بسته بر اساس این برنامه زمانبندی عمل خواهند نمود. لذا پنل های مرکزی GPS و سنترال کلاک در این پروژه ها کاملا Redundant و از پروتکلهای صنعتی بهره میبرند. هوپف آلمان و هوپر کانادا قابلیت های بسیار اختصاصی را برای پروژه های نفتی در سیستم های سنترال کلاک ارائه میدهند . ارائه ساعت های نمایشی دیجیتال با قابیلت EX و IP68 از محصولات اختصاصی این گروه میباشد. هوپیران ارائه دهنده سیستم های GPS و ساعت مرکزی این گروه در ایران میباشد.


هوپیران ارائه دهنده سیستم های ساعت مرکزی سنترال کلاک و GPSپروژه های بانکی و موسسات مالی


شعب بانکی و موسسات مالی در مناطق جغرافیایی مختلف واقع شده اند و لذا ساعت کارکرد هر یک و نمایش ساعت دقیق در تمام شعب از اهمیت ویژه ای برخوردار است . این امر موجب نظم در کلیه عملکرد ها و همچنین همزمانی سیستم ها و سرورها در کلیه شعب و دفاتر بانکی خواهد شد. دریافت اطلاعات دقیق تمام دوربین ها و همزمانی گزارشات آنها موجب تسهیل در بررسی نیازهای مختلف بخش های مدیریتی و حراستی بانکی خواهد شد. سیستم مرکزی با دریافت ساعت دقیق از ماهواره و انتقال به تمام سیستم ها و آرایه های نمایشگر ، بدون محدودیت جغرافیایی امکان همزمانی دقیق را خواهند داشت. هوپیران ارائه دهنده ساعت مرکزی هوپر کانادا و هوپف آلمان در پروژه های سنترال کلاک میباشد.

محتوای بیشتر در این بخش: « نحوه انتخاب ساعت مرکزی

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.