طراحی - شبکه داخلی

طراحی - شبکه داخلی (1)

طراحی - شبکه داخلی

هوپیران مشاور ، تامین کننده ، مجری و پیمانکار پروژه های شبکه ، زیرساخت ، دیتاسنتر ، ویپ، وایرلس و سرویس های تکمیلی CRM و ERP


طراحی ، نیازسنجی و شبیه سازی انواع شبکه های مورد نیاز مجموعه های مختلف برای خطوط انتقال و ارائه انواع سرویس، تحت پروتکل های مختلف و استاندارد توسط گروه هوپیران تعریف و پیاده سازی میگردد. شبکه بر اساس زیرساخت های فیبر نوری و توسط رابط های SDH ، FTTX و یا WDM ، رادیو و ماکروویو و همچنین شبکه هایی تا هزاران گیگ در خطوط انتقال از مجموعه خدمات این گروه میباشد . امنیت ارتباطات و پایدار بودن آن از مهمترین فاکتورهای اجرایی این گروه میباشد. راه کارها و پردازش های مورد نیاز Server ، انواع ذخیره کننده ها Storage و روش های تهویه و امنیت دیتاسنترها Datacenter در انواع مراکز مختلف از فعالیت های هوپیران میباشد. زیرساخت های سیستم های جریان ضعیف ، دوربین های مدار بسته ، کنترل تردد ، دیجیتال ساینیج ها و ویزیتور گایدها ، حفاظت پیرامونی، ارتباط پنل سیستم ها ، کنترل مرکزی ، اسکادا و سیگنالینگ از خدمات ویژه این گروه میباشد . هوپیران ده ها هزار سند و داکیومنت فنی و مهندسی و با تایید و ممهور شرکت های مطرح اروپایی و آمریکایی تهیه و آموزش ها و مدارک مورد تایید وزارت علوم جهت بهره برداران این پروژه ها صادر مینماید. تامین انواع برندهای مطرح دنیا و لایسنسهای استاندارد آنها از اقدامات این گروه میباشد.

 

 

هوپیران مشاور، طراح و مجری پروژه های شبکه و زیرساخت بیمارستانی


همواره با رشد تکنولوژی و نیاز سرویس های مختلف به زیرساخت های تحت شبکه این مجموعه اقدام به ارائه زیرساخت های لازم برای اماکن مختلف بیمارستانی نموده است . اجرای زیرساخت فیبر و کابل مسی شبکه های 10-100-1000 و همچنین سرویس های ویپ VOIP (مراکز تلفن هوشمند تحت شبکه) ، پوشش وایرلس در کل ساختمان ، پوشش کامل شبکه های موبایلی ، احضار پرستار، شبکه های ارتباط با مشتری و سرویس های بیمارستانی و زیرساخت ها و سیستم های نظارت تصویری ، کنترل تردد ، صوت و پیج ، دیجیتال ساینیج ، راهنمای مشتری، ساعت مرکزی، اتاق نظارت مرکزی، ارتباطات پنل سیستم ها، از مجموعه فعالیت های این گروه میباشد. همواره ارائه قیمت مقرون به صرفه ، طراحی اصولی و تامین انواع برندها بر اساس نیاز مشتری، اجرای اصولی و بسیار منظم در جهت تسهیل تعمیر و نگهداری و تهیه کلیه اسناد و نقشه ها در جهت نیاز بهره برداران، مجموعه خدمات رقابتی گروه هوپیران است . تلاش هوپیران جلب رضایت و تداوم همکاری با کارفرمایان محترم میباشد و در این راستا با ارائه خدمات خلاق و تلاش مداوم در کسب توجه مدیران همواره نقش اساسی در پروژه های خود داشته است.

 

 


هوپیران مشاور، طراح و مجری پروژه های شبکه و زیرساخت ارتباطات هتل و متل ها


هوپیران با توجه به نیازهای زیر ساخت سیستم های امنیتی مانند نظارت تصویری ، کنترل تردد ، صوت و پیج و پخش موزیک ، سیستم های اطلاع رسانی و تبلیغات مانند دیجیتال ساینیج ها و راهنمای مشتری ، سیستم های شبکه ، پوشش وایرلس و همچنین پوشش شبکه های موبایلی ، بی سیم های پرسنلی، سیستم های هوشمند سازی اتاق های هتل و کنترل هوشمند ساختمان BMS ، گیم نت های هتلی، سیستم های ویپ VOIP (مراکز تلفن هوشمند) ، تلویزیون هوشمند IPTV، مدیریت هوشمند پارکینگ PMS ، سرویس های ارتباط با مشتری CRM ، سرویس ERP و... اقدام به طراحی ، مشاوره ، اجرا و تامین انواع شبکه های زیرساخت این اماکن نموده است. خدمات خاص ، رقابتی ، خلاق و مقرون به صرفه هوپیران همواره موجب جلب رضایت کارفرمایان و بهره برداران پروژه ها گردیده است.

 

 

 

هوپیران مشاور، طراح و مجری پروژه های شبکه و زیرساخت ارتباطات شهری ، جاده ایی و کشوری


افزایش سرویس ها در ساختارهای شهری ، بین شهری ، جاده ایی و مترو و راه آهن همواره نیاز به زیرساخت های شبکه و ارتباطات را در این اماکن امری الزام آور نموده است . دوربین های کنترل سرعت ، سیستم های کنترل تردد ، کنترل وزن ، پرداخت های هوشمند عوارض ، کنترل هوشمند روشنایی و تابلوهای راهنما ، سیستم های اسکادا و سیگنالینگ ، سیستم های جریان ضعیف ایستگاه ها ، ساعت مرکزی ، بی سیم های پرسنلی، گیت ها و پرداخت های اتوماتیک AFC ، سیستم های هوشمند کنترل ساختمان BMS ، سیستم های هوشمند کنترل دود و سامانه های مانیتورینگ مرکزی همه و همه به نوعی نیازمند زیرساخت های ارتباطی و شبکه هستند. این زیرساخت ها توسط گروه هوپیران ، مشاوره، طراحی ، تامین و اجرا خواهند شد. ممهور و تایید مدارک توسط شرکای اروپایی و آمریکایی صاحب صلاحیت و آموزش با تایید وزارت علوم به بهره برداران از خدمات ویژه گروه هوپیران میباشد. پیاده سازی انواع شبکه ها توسط روتر ، ساختارهای SDH، ساختارهای GPON ، SONET، WDM و رادیو ماکروویو به همراه امنیت و پایداری آنها و همچنین ساختارهای جامع پروسس و ذخیره اطلاعات (Server and Storage) توسط تیپ های استاندارد دیتاسنترها و ایجاد و طراحی ساختارهای امنیت، شبکه های الکتریکال و تهویه این اماکن از خدمات هوپیران میباشند. هوپیران با ارائه انواع خدمات خلاق ، داکیومنت های کامل و استاندارد همواره در جلب رضایت کارفرمایان و بهره برداران حداکثر تلاش خود را مینماید.

 

 

 

هوپیران مشاور، طراح و مجری پروژه های شبکه و زیرساخت ارتباطی مگامال ها و اماکن تجاری و اداری و شبکه شرکت ها


هوپیران در جهت تامین نیاز بهره برداران مجتمع های تجاری و اداری و مگامال ها اقدام به ارائه انواع سرویس های طراحی ، تامین ، مشاوره ، اجرا و راه اندازی شبکه و زیرساخت ارتباطی این اماکن نموده است . تامین نیازهای بیسیم و وایرلس با سامانه کنترل ، مراکز تلفن هوشمند VOIP ، شبکه های فیبر نوری FTTH , FTTX ، زیرساخت های مرکز کنترل و شبکه سیستم های جریان ضعیف اعم از نظارت تصویری ، کنترل تردد ، صوت و پیج ، دیجیتال ساینیج ، ویزیتور گاید ، سیستم های اطلاع رسانی ، مدیریت هوشمند ساختمان BMS ، پوشش شبکه موبایلی همه اپراتورها ، بی سیم پرسنلی ، سامانه های ارتباط با مشتری CRM و ERP ، تلویزیون هوشمند IPTV ، مدیریت هوشمند پارکینگ PMS و واقعیت افزوده AR از خدمات گروه هوپیران میباشد. این مجموعه با ارائه روش های مقرون به صرفه ، با کیفیت و خدماتی خلاق و روش های بهینه به همراه هزاران شیت سند و داکیومنت های مهندسی در جهت رضایت بهره برداران و خدمات تعمیر و نگهداری حداکثر تلاش خود را مینماید.

 

 


هوپیران مشاور، طراح، تامین کننده و مجری دیتاسنتر


انواع کلاس دیتاسنترها و استانداردهای گوناگون اجرا و راه اندازی آنها ارتباط مستقیمی به پارامترهای گوناگون از جمله نوع کاربری ، سرویس قابل ارائه و اهمیت خدمات دارد و لذا هوپیران با امکان سنجی ، بررسی ، طراحی و شبیه سازی اقدام به انتخاب و طراحی صحیح و سپس تامین و راه اندازی انواع دیتاسنتر ها مینماید. دیتا سنترها پرتابل و یا ثابت با توجه به سرویس مورد نظر بهره بردار انتخاب میگردد. تجهیزات پسیو مرغوب و روش اجرای منظم سهولت در تعمیر و نگهداری را موجب شده و تامین انواع برندهای اکتیو در انتخاب سرورها و استوریج ها امکان ارائه سرویس های پرسرعت و امن را ایجاب مینماید. طراحی سیستم های مکانیکال و تهویه مطبوع استاندارد برای دیتاسنتر و همچنین نوع تامین برق الکتریکال موجب کیفیت مطلوب عملکرد طولانی تجهیزات خواهد شد. کلیه اسناد و داکیومنت های هوپیران در صورت درخواست کارفرما مورد بررسی، تایید و ممهور همکاران اروپایی و آمریکایی گروه رسیده و در نهایت اجرایی خواهند شد . آموزش بهره برداری و نگهداری نیز با مدرک مورد تایید وزارت علوم انجام خواهد گردید. این گروه با ارائه انواع سرویس های خلاق و استاندارد سعی در کسب رضایت بهره برداران دارد .

 

 

 

هوپیران مشاور ، طراح ، مجری و تامین کننده انواع مراکز تلفنی تحت شبکه و VOIP


گروه هوپیران با تسلط به انواع ساختارها و پروتکل های استاندارد مراکز تلفنی تحت شبکه ، اقدام به طراحی و ساخت انواع مراکز تلفن و تامین انواع گیتوی های استاندراد در جهت تامین نیاز کشوری اقدام نموده است. این گروه با اجرای هزاران پروژه مرکز تلفنی تحت شبکه ، همواره موجب رضایت بهره برداران و کارفرمایان قرار گرفته است. سرویس های گوناگون و متنوع هوپیران در این شبکه ها و اجرای طرح های متنوع کمک شایانی به نیازها و خدمات بهره برداران نموده است و تاثیر بسزایی در وصول به اهداف مارکتینگ و فروش آنها ایجاد نموده ، همچنین یکپارچه سازی این مراکز تلفن با CRM , ERP سامانه ارتباط با مشتری توانسته رضایت مخاطبین این مراکز را نیز به همراه داشته باشد. هدف هوپیران توسعه فعالیت بر اساس رضایت کارفرمایان از سرویسها و خدمات این گروه میباشد.

 

 

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.