دستگاه کنترلر سیستم کنترل تردد

یکی از اجزای اصلی سیستم‌ کنترل تردد، کنترل‌کننده است. این دستگاه توسط متصدیان سیستم کنترل تردد برنامه‌ریزی شده و سناریوهای کنترلی بر روی آن ذخیره می‌شود. این تجهیز سیگنال‌های مربوطه را از سنسورها و ریدر­ها دریافت می‌نماید و بر روی آن پردازش‌های لازم را انجام داده و نسبت به سناریوهای برنامه­‌ریزی شده اقدامات لازم را جهت صدور مجوز ورود اجرا می‌نماید، و همچنین اطلاعات عملکرد خود را به سرور مرکزی انتقال می‌دهد. کنترل‌کننده می‌تواند قابلیت کنترل 1، 2 و 4 درب را دارا باشد.

این تجهیز بسته به نوع می‌تواند به صورت دیواری بالای هر درب ویا کنترل مرکزی در یک اتاق از پیش تعیین شده نصب گردد. کنترل‌کننده درب دارای پروتکل‌های مختلف می‌باشد و با توجه به امکانات موجود در پروژه انتخاب می‌شود. پروتکل‌های رایج این سیستم به صورت شبکه (IP)، سریال (RS-232) و یا Modbus ساخته می‌شود که در اینجا به برخی از مشخصات آن اشاره شده است:

1- پروتکل شبکه:

در این پروتکل با استفاده از بستر شبکه موجود در پروژه کنترل‌کننده درب فعال می‌شود و اطلاعات را از همان بستر انتقال می‌دهد. 

 

2- پروتکل سریال (RS-232):

در این پروتکل تعداد مشخصی کنترل‌کننده درب به صورت سری به یکدیگر متصل می‌شوند و در نهایت به یک کنترل‌کننده مرکزی وصل خواهد شد. کنترل‌کننده مرکزی در نهایت به شبکه متصل شده و وظیفه مدیریت و انتقال اطلاعات را به عهده دارد.

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.