کنترل دو وضعیتی

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

 

کنترل دو وضعیتی : 

 کنترل دو وضعیتی ورودی آنالوگ و یا متغییر را با دستورالعمل ها مقاسیه کرده و نهایتا یک خروجی دیجیتال دو وضعیتی تولید میکند. دستورالعمل ها شامل تعریف حدود بالا و پایین میباشد و تغییرات خروجی شامل عبور مقدار ورودی از این حدود خواهد بود. رایج ترین روش در این نوع کنترل استفاده از Set-Point و تفاضل دو مقدار میباشد.کنترل دو وضعیتی را میتوان برای حلقه های ساده استفاده نمود . مقدار آنالوگ ورودی نیز میتواند هر متغییر اندازه گیری شده از جمله دما، رطوبت نسبی ، فشار ، جریان و سطح مایع باشد. زمان نیز میتواند ورودی به این مدل کنترل باشد . شکل زیر یک نمونه از کنترل دو وضعیتی در یک سیستم گرمایش خانگی میباشد . خاموش و روشن شدن ترموستات در دو حد 70 و 72 در جه است یعنی اگر دما کمتر از 70 درجه شود ترموستات روشن و گرمایش فعال و هنگامیکه دما بالای 72 درجه برسد، خاموش خواهد شد.

خواندن 1402 دفعه

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.