هوپیران طراح، مشاور و مجری پیاده سازی انواع فارم ، هتلینگ ماینر و تحلیل و پردازش رمز ارزها به صورت بین المللی

هوپیران با تسلط بر 85 زیر سیستم هوشمند و پیاده سازی صدها پروژه بزرگ در زمینه سیستم های مخابراتی ، حفاظتی ، کنترلی، و ارتباطات با شرکت های صاحب صلاحیت و تکنولوژی در کشورهای مختلف نسبت به طراحی، مشاوره، پیاده سازی و راه اندازی انواع فارم و هتلینگ ماینر اقدام و تحلیل و پردازش رمز ارزها و تامین و مدیریت روند فعالیت توسط نمایندگی های خارجی خود را بهینه نموده است. خدمات گروه هوپیران در زمینه امکان سنجی ، بررسی منابع ، بازگشت سرمایه ، کشورهای آماده جذب ، مشاوره و طراحی الزامات مورد نیاز ، طراحی ساختمان ، ابنیه و مکانیکال ، پیاده سازی سیستم های کنترل هوشمند ، سیستم های حفاظتی و امنیتی، سیستم های کنترلی ، نیروگاه های کوچک میکرو و مینی ، نیروگاه های خورشیدی ، نیروگاه های CHP و تهویه مطبوع ، روش های نگهداری ، فروش و مدیریت روند و ایجاد ارزش افزوده در رمز ارزها و زیرساخت های مخابراتی و امنیت شبکه اقدام مینماید.

 


آینده ماینینگ و ارزهای مجازی:


جهانی به وسعت رمز ارزها :
بورس نیویورک (NYSE) با همکاری ماکروسافت و استارباکس در حال راه‌اندازی پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال است.
شرکت سرمایه‌گذاری Fidelity، ارز دیجیتال را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد و از سال 2015 در حال استخراج کردن ارز دیجیتال است.
استیو وازنیاک (همکار استیو جابز) در حال احداث موسسه سرمایه‌گذاری بر روی کریپتوکارنسی است.
کیتی پری (Katy Perry) طراحی ناخن‌هایش را با الهام از ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد.
Brendan Eich، خالق جاوا اسکریپت و موزیلا، مرورگر Brave را خلق می‌کند تا به خالقان محتوا، ارز BAT پاداش می‌دهد.
موسسه بیل و ملیندا گیتس از پروتکل ریپل برای سیستم پرداخت خود به عنوان سیستم مالی قدرتمند و بدون واسطه استفاده می‌کنند.
IBM با شرکت Stellar Lumens برای یافتن راه حلی جهت پرداخت­ های بین المللی، همکاری می‌کند.
شرکت MLB بازی کریپتو-بیس بر بستر بلاکچین می‌نویسد و از استاندارد ERC-721 استفاده می‌کند.
George Soros در ابتدا از کریپتوکارنسی­ ها واهمه دارد، ولی کمی بعد، حجم زیادی از بیت کوین را به قیمت 6000 دلار خریداری می‌کند.
علی ‌بابا و آی بی ام، دارای بیشترین میزان ثبت اختراع در حوزه بلاکچین هستند.
دانشکده Yale به میزان 400 میلیون دلار در بازار کریپتو سرمایه‌گذاری می‌کند.
برادران Winklevoss یازده میلیون دلار پول خود را در فیسبوک خارج کرده و در سال 2013، بر روی بیت کوین که 120 دلار قیمت داشته است، سرمایه‌گذاری می کنند.
Jack Dorsey، مدیر عامل توییتر، باور دارد که بیت کوین ارزی برای آینده است.
کوین بیس، 8 میلیارد دلار ارزش دارد!
مالک یوتیوب و مالک توییچ، توکن THETA را پیشنهاد می‌دهند.
شرکت Bitmain (تولید و عرضه دستگاه­ های استخراج) به دنبال درآمد 10 میلیارد دلاری در این سال است و در سال گذشته نیز درآمد 4 میلیارد دلاری داشته است.
بایننس در 3 ماه دوم سال 2018 از دویچه بانک آلمان بیشتر سود داشته است.
Blockchains,LLC 60000 هکتار زمین می‌خرد تا بتواند بزرگترین ونچر دنیا در زمینه بلاکچین و بر پایه اتریوم را راه‌اندازی کند.
هم‌بنیانگذار ویکی پدیا، در حال حاضر بر روی محصول غیرمتمرکز خود یعنی Everipedia کار می‌کند.
Akon در حال ایجاد ارز دیجیتال خود به اسم Akoin با هدف کمک به برگرداندن امینت به سیستم مالی کشور آفریقا است.
Ashton Kutcher مبلغ 4 میلیون دلار را توسط ارز ریپل در کمتر از چند دقیقه به خیریه Ellen DeGenes منتقل می‌کند.
Steve Bannon بر روی بیت کوین شرط بسته است و در حال کار بر روی ارز دیجیتال خود است.
بیل کلینتون در کنفرانس Swell در رابطه با حمایت از ریپل و تکنولوژی بلاکچین سخن گفته است.
Overstock.com کاملاً تغییر رویه می‌دهد و 375 میلیون دلار بر روی کریپتو سرمایه­ گذاری می‌کند.
NFL پول خود را بر روی استارتاپ بلاکچینی SportsCastr سرمایه‌گذاری می‌کند.

ارزهای دیجیتال می‌تواند به فقر پایان دهد و آزادی مالی را مهیا کند.

تهویه و کنترل دمای تجهیزات سخت افزاری و ماینرها :


ماینر در دمای معمولی 25 درجه سانتی گراد شبیه سایر تجهیزات پروسس و تحلیل مانند سرورها به خوبی عمل مینماید. لیکن در شرایط ایده آل نبوده و پس از مدت طولانی کارکرد به دلیل عدم تنظیم پارامترهای مانند کمبود رطوبت (استفاده از اسپلیت) دچار شکستگی و خرابی قطعات الکترونیکی و یا با رطوبت بالا موجب خرابی و سوختگی قطعات و بردهای تجهیزات ، گرمای محیط موجب صدمه و سوختگی قطعات و همچین آلودگی محیط که به موجب وجود فن های کشنده و دمنده قوی بسیار زیاد میباشد موجب صدمه و جرقه بین پایه ها و خرابی زودهنگام بردها و یا صدمه فن ها خواهد شد. همه موارد فوق الزاماتی را برای اماکنی مانند دیتا سنترها ایجاد نموده است که این استانداردها برای هتلینگ و نگهداری طولانی ماینرها هم یکسان میباشد. تنظیم پارامترهای فوق اعم از دما ، فشار ، رطوبت و جلوگیری از آلودگی محیط نیازمند سیستم تهویه استاندارد و تجهیزات کنترل ابزار دقیق مناسب میباشد. براورد مازاد این تجهیزات موجب هزینه گزاف و کمبود آن موجب کاهش طول عمر دستگاه ها خواهد شد . هوپیران با تسلط به سیستم های کنترل هوشمند و دیتاسنتر و تهویه استاندارد نسبت به طراحی ، مشاوره ، راه اندازی و اجرای انواع سیستم های تهویه و کنترل فارم های بزرگ اقدام و نسبت به مانیتورینگ و عملکرد استاندارد از راه دور آنها اقدام مینماید.


مدیریت و کنترل صدا و نویز محیطی در هتلینگ و فارم ماینرها :


ماینر و دستگاه های استخراج ارز، دارای نویز بالایی مانند تردد یک مترو در محیط میباشند . استفاده از کانالهای تهویه هوا که به عنوان اگزوز نامیده میشوند تاثیر مثبتی در کنترل و هدایت این نویز صوتی دارد ولیکن برای مدیریت دقیق و کنترل دما از روش های پیشرفته مکانیکی مانند فضا سازی استاندارد ، کنترل فشار منفی و مثبت ، درز گیری ، کولینگ های آبی و روغنی ، صداگیری اکوستیک صوتی برای فارم های کوچک و بزرگ، پر کاربرد است. مجموعه هوپیران با پیاده سازی ترکیبی راه حل ها بر اساس حجم و توان هتلینگ راه کارهای به روز و خلاقی را مطابق استاندارد های بین المللی ارائه می دهد.

تامین برق و سیستم های تثبت ولتاژ برای مصرف کننده :


با توجه به شرایط فعلی که تامین برق ماینرها بسیار سخت و دشوار شده ، دغدغه اصلی فعالان حوزه ماینینگ در ایران تامین برق فارم های خود در آینده میباشد. پیشنهاد ها اشتباه و راه حل های موقت موجب ضرر و زیان برای این حوزه فعالیت اقتصادی شده است . لیکن راه کارها و سرمایه گذاری درست میتواند ارزش افزوده بالایی را برای صاحبان این حوزه ایجاد نماید. از مجموعه خدمات پیشنهادی مجموعه هوپیران برای صاحبان این فضاها به شرح ذیل قابل ارائه و اجرا میباشد:
تغییر مکان فارم به کشورهایی با مجوز فعالیت و هزینه برق و سرمایه گذاری ارزان در این حوزه (نمایندگی های این گروه در سایر کشورها)
راه اندازی نیروگاه های کوچک و مقرون به صرفه گازی CHP
راه اندازی نیروگاه های مقرون به صرفه میکرو و مینی آبی
راه اندازی نیروگاه های کوچک خورشیدی دو طرفه و پر بازده مقرون به صرفه
همچنین پیاده سازی و تولید تابلو های توزیع استاندارد در جهت حفاظت از مشکلات احتمالی برقی و با کمترین اتلاف انرژی و بیشترین بازدهی در مجموعه خدمات گروه هوپیران در تامین برق دیتا سنتر و فرم ها میباشد. همچنین با عنایت به نیاز تعمیر و نگهداری و گاها تعریف سیکل کاری برای عملکرد متفاوت ماینرها در هر زمان (مصرف برق غیر همسان در لحظه) لذا پیاده سازی سیستم کنترل پایدار قابل برنامه ریزی بر اساس زمانبندی دقیقه ، ساعت ، روز ، ماه و سال و کنترل و مانیتورینگ از طریق موبایل برای هر ماینر و یا رینگ ماینرها به صورت مجزا میسر میباشد. ایجاد برق ثابت و بدون نویز و مشکلات احتمالی خطوط توزیع شبکه برق از مجموعه فعالیت های گروه هوپیران میباشد.

 

تامین شبکه و زیر ساخت های مخابراتی هتلینگ ماینرها و فارم ها :


هر چند زیرساخت های مخابراتی با پهنای باند بالا برای هتلینگ ماینر مطرح نمی باشد ولیکن تداوم و پایداری اتصال به اینترنت از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین با توجه به اختصاص تعدادی از ماینرها به شخص خاصی لذا دسترسی کنترل و مانیتورینگ به آنها و امکان گروه بندی و دسترسی مجزا امری الزامی شده است. پیاده سازی و کابل کشی ساختار یافته شبکه در جهت کارکرد صحیح و تداوم در تعمیر و نگهداری از الزامات این موضوع میباشد. انتخاب سوئیچ مناسب برای ارتباطات ماینرها و همچنین پیاده سازی سرویس های مجزا بر روی سرور و اتصال به نمایندگی های بین المللی مجموعه جهت دسترسی مداوم به اینترنت تحت هر شرایطی و عدم مشکلات تحریمی در برداشت از استخرها، از مجموعه خدمات گروه هوپیران به صورت بین المللی میباشد.

تامین امنیت و ایمنی برای هتلینگ و فارم ارزهای مجازی :


نوع کارکرد و ماهیت فارم به گونه ایی است که نیازی به بازدید و بازرسی شبانه روزی نمی باشد و لذا تخللیه بودن این اماکن و گران بودن تجهیزات موجب بوجود آمدن تهدیدات بالقوه امنیتی خواهد شد . پیاده سازی سیستم های حفاظتی و امنیتی و ایمنی موجب آسودگی خاطر بهره برداران این اماکن خواهد شد .


سیستم نظارت تصویری برای هتلینگ و فارم ارزهای مجازی


پیاده سازی سیستم های نظارت تصویری با کیفیت و قابلیت رصد لحظه به لحظه حوادث و ذخیره و بازبینی آن از اهمیت بالایی برخوردار است . لیکن با توجه به شرایط و قوانین کشور امکان مانیتورینگ در لحظه توسط موبایل و تبلت از راه دور و همچنین دریافت آلارم هایی مبنی بر ورود و حضور غیر مجاز و یا خرابی و حوادث احتمالی، از موارد بسیار پر کاربرد این سیستم ها میباشد. هوپیران با پیاده سازی سیستم نظارت تصویری تحت شبکه ، بی سیم و یا آنالوگ و با قابلیت توسعه و جابجایی و تعریف نمایش و اعلام و ارسال آلارم های خاص و یکپارچه سازی با سیستم های کنترل تردد و حفاظت پیرامونی PIDS مجری سیستم های امنیت فارم و هتلینگ ماینر میباشد.

 

سیستم کنترل تردد و اعلام سرقت برای هتلینگ و فارم ارزهای مجازی


پیاده سازی سیستم های کنترل تردد برای مدیریت ورود و خروج در فارم ها دارای اهمیت بالایی در حفظ امنیت این اماکن است. سنسورهای درب و پنجره و کارتخوان های RFID به همراه قفل های مغناطیسی ورود و خروج بدون مجوز را سخت و غیر ممکن میسازد و امکان نفوذ توسط سارقان بسیار سخت خواهد شد . در صورت ورود از پنجره و یا حتی ورود مجاز از طریق درب سیستم توسط دوربین ها اعلام و برای بهره برداران تصاویر در لحظه ارسال میشود. یکپارچه سازی این سیستم با سنسور های تشخیص موجود زنده و ماکروویو باعث عدم ایجاد خطای احتمالی و امکان فعال شدن آزیر اعلام سرقت خواهد شد .


سیستم حفاظت پیرامونی PIDS برای هتلینگ و فارم ارزهای مجازی


سیستم های حفاظت پیرامونی یکی از پر کاربردترین و متداول ترین سیستم های هوشمند در کنترل این اماکن میباشد. بلاخص سیستم فنس الکتریکی امکان ورود هر موجود زنده اعم از حیوان و انسان را به محیط مختل خواهد نمود. این سیستم توسط ولتاژ بالا و جریان اندک موجب ایجاد شوک های الکتریکی بالا و عدم امکان حضور در مجموعه خواهد شد. یکپارچه سازی این سیستم با کنترل تردد و نظارت تصویری CCTV تکمیل کننده امنیت هتلینگ و فارم ها میباشد.

سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق برای هتلینگ و فارم ارزهای مجازی


پیاده سازی سیستم های اعلام و اطفا حریق برای جلوگیری از حریق احتمالی در این اماکن و یا اطفا سریع آن امری الزامی میباشد. پیاده سازی سیستم های مقرون به صرفه و تحت IO این سیستم و یکپارچه سازی با سیستم های نظارت تصویری و کنترلر های برق از خلامات خلاق ، به روز و پایدار مجموعه هوپیران در این اماکن میباشد.