فروشگاه و دپارتمان تخصصی سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS هوپیران

 

فرآیند مدیریت هوشمند در ساختمان ها نه تنها باعث تسهیل امور و دسترسی ساده تر برای کنترل اکثر تجهیزات اعم از روشنایی، صوتی و تصویری ، تجهیزات مکانیکی و تاسیساتی، گرمایش و سرمایش شده است بلکه در کاهش مصرف انرژی برق، گاز و آب تاثیر بسزایی دارد. این سیستم در تسهیل تعمیر و نگهداری مجموعه ساختمان و کمک به فرآیندهای آن امکانات وسیعی دارد. امروزه سیستم های هوشمند ساختمان با توسعه مرز خود در عملکرد، باعث رضایت بهره برداران شده و همچنین تاثیر بسزایی در دکوراسیون های ساختمانی دارد. هوپیران با تسلط بر کلیه عوامل و زیر سیستم های موجود و نشر ده ها مقاله ، کتاب و مشاوره صدها پروژه ، سعی در ارتقاء سطح این دانش در کشورمان داشته است.

مشاوره، امکان سنجی و شبیه سازی

1

تنوع راه حل های متعدد در جهت ایجاد ارزش افزوده در بخش های مختلف اقتصادی وارتقاء چشم گیر فروش محصول و ارائه خدمات در جهان به علم و مدیریت ویژه ایی تبدیل شده است . در این بین ارائه راه کارهای خلاق در جهت ارتقاء امنیت و ایمنی و وصول به اهداف کارفرمایان با ابزار های پیشرفته و هوشمند امروزی به سرعت میسر میگردد. مطالعه و تحقیق ، انتخاب ، پیاده سازی و شبیه سازی هر یک از سیستم ها توسط نرم افزارهای تخصصی آن و رعایت کلیه استانداردها در حدود وظایف هوپیران است.

تهیه و تامین تجهیزات

2

انتخاب برترین محصولات از سراسر جهان و در جهت برآورد نیازهای کارفرمایان، تامین مقرون به صرفه و با شناخت صحیح از امکانات و قابلیت ها، کیفیت و خدمات محصول، قابلیت و روش های یکپارچه سازی در صنایع مختلف و بر اساس الزامات و استانداردهای هر صنعت به صورت جداگانه و  از مبدا کشورهای آسیایی، اروپایی و آمرَیکا در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین به کارگیری صنایع داخلی و الزام توسعه تکنولوژی های نو در این تولیدات و تضمین کیفیت جهت وصول اهداف کارفرمایان از خدمات هوپیران در صنایع مختلف میباشد

اجرا، راه اندازی و آموزش

3

اجرای کلیه عملیات مهندسی با تاکید بر رعایت استاندارهای بین المللی ، نرم افزارهای آنلاین گزارش وضعیت عملکرد پیمانکار مجری به کارفرما ERP & CRM ، الزام حفظ محیط زیست و قوانین HSE ، تدوین اسناد و داکیومنت های حین اجرای عملیات، آموزش در طول فرآیند عملیات ، تحویل موقت و قطعی با حسن نظر کارفرما و رعایت کلیه قوانین کارگاه در جهت کاهش خسارات احتمالی ، تضمین کیفیت حسن انجام خدمات و عملکرد سیستم پس از اتمام تحویل قطعی در جهت حسن خدمات هوپیران، ارائه میگردد.

اخبارسیستم مدیریت هوشمند ساختمان

Has no content to show!

سیستم های هوشمند ساختمان که متداول به BMS و یا BAS می باشد نقش موثری در عملکرد تجهیزات ساختمان دارند. امروزه وجود خطوط ارتباطی بر پایه شبکه های LAN باعث شده است که ارتباطات مابین لایه های مختلف این سیستم توسط پروتکل های سطح بالا و بر روی شبکه میسر گردد. این سیستم با داشتن ده ها سنسور ، کنترل کننده، شیر های اتوماتیک، دمپرهای هوا، ترموستات ها، محرک ها در لایه فیلد خود به جمع آوری اطلاعات و یا انجام فرایندهای کنترلی اقدام نمایند. سیستم های هوشمند ساختمان با وجود هزاران تابع و معادلات مختلف بر اساس قوانین فیزیک، مکانیک و الکترونیک سعی در کنترل موفق پروسه های ساختمانی دارند. همچنین این سیستم با دریافت و تحلیل اطلاعات ماهواره ای اعم از سازمان های هواشناسی اقدام به انجام پروسه های مربوطه در زمان فعلی و جهت وضعیت آینده می نمایند و لذا امکان کنترل دقیق شرایط بحرانی و تغییرات زیاد آب و هوا را میسر می سازند. کاربرد این تجهیزات در اتاق های تمیز مانند اتاق عمل، آزمایشگاه ها، مراکز مونتاژ و.... و همچنین کنترل دقیق پارامترهای سایکرومتریک اعم از رطوبت، فشار نسبی و مطلق، نقطه شبنم، دمای خشک و تر و..... را میسر می نماید. از قابلیت های این سیستم میتوان به صدها کاربری خاص در مراکز صنعتی، محیط زیست، میراث فرهنگی، ساختمان های اداری و تجاری و نظامی نیز اشاره نمود. همچنین برای هوشمند سازی در داخل واحد های ساختمانی از اتوماسیون خانگی و یا خانه هوشمند استفاده میگردد.

Image
پیش فروش ویژه انواع محصولات خانه هوشمند و BMS هوپیران
  تامین و پیش فروش 40 روزه انواع تجهیزات هوشمند و تحت شبکه از کلیه برندهای معتبر دردنیا 
KNX-ZigBee-Zwave-BacNet-WiFi
اسمارت مایرایتالیا

اسمارت مایر ایتالیا

برند smartmyer italian در عرضه سیستم های هوشمند ساختمان ، کلید و پریز تاچ هوشمند و سیستم مدیریت مرکزی بر روی شبکه های بی سیم فعالیت دارد.
فروشگاه اسمارت مایر
خانه هوشمند اشنایدر

خانه هوشمند اشنایدر

برند schneider  دارای طیف وسیعی از سلوشن های گوناگون جهت خانه هوشمند و سیستم های BMS میباشد. این برند محبوبیت خاصی در بین کاربران پیدا نموده است.
فروشگاه اشنایدر
برند ABB خانه هوشمند

خانه هوشمند ABB

برند ABB یکی از مطرح ترین برندهای معتبر در دنیا میباشد که سازنده تجهیزات خانه هوشمند نیز میباشد. تجهیزات هوشمند این برند در پروژه های زیادی استفاده شده است
فروشگاه ABB
سیستم هوشمند گکلینک Geeklink

خانه هوشمندGeeklink

برند Geeklink  یک سیستم خانه هوشمند یکپارچه و با تمام امکانات وایرلس میباشد که قابلیت های متحیر کنند ، قیمت مناسب و کیفیت خوب است. 
فروشگاه Geeklink
Image
با رشد روز افزون تکنولوژی در عرصه سیستم های کنترل هوشمند ساختمان و عدم وجود منابع قابل استدلال به زبان فارسی و حجم  عملیات پروژه ایی وسیع در کشور بدون وجود آموزش های لازم در طراحی، پیاده سازی، برنامه نویسی و نظارت تصمیم به تولید و انتشار کتاب سیستم های هوشمند کنترل گرفتیم و در این عرصه استقبال کارفرمایان و بهره برداران پروژه ها از این مجموعه قابل تقدیر و تشکر بوده است.
برگزاری صدها دوره آموزشی سیستم های هوشمند کنترل و مشاوره و تدوین نقشه پروژه های بزرگ به همراه تیم های مجری ، آرامش خاطر همراهان مجموعه هوپیران بوده است. 
 
پیش فروش ویژه انواع کلید و پریز هوشمند
  تامین و پیش فروش 40 روزه انواع کلید و پریز هوشمند و تحت شبکه از کلیه برندهای معتبر دردنیا 
قابلیت کنترل و مانیتورینگ صوتی و لمسی توسط رابط های گوگل و اپل
اسمارت مایرایتالیا

اسمارت مایر ایتالیا

برند smartmyer italian در عرضه سیستم های هوشمند ساختمان ، کلید و پریز تاچ هوشمند و سیستم مدیریت مرکزی بر روی شبکه های بی سیم فعالیت دارد.
فروشگاه اسمارت مایر
خانه هوشمند اشنایدر

خانه هوشمند اشنایدر

برند schneider  دارای طیف وسیعی از سلوشن های گوناگون جهت خانه هوشمند و سیستم های BMS میباشد. این برند محبوبیت خاصی در بین کاربران پیدا نموده است.
فروشگاه اشنایدر
برند ABB خانه هوشمند

خانه هوشمند ABB

برند ABB یکی از مطرح ترین برندهای معتبر در دنیا میباشد که سازنده تجهیزات خانه هوشمند نیز میباشد. تجهیزات هوشمند این برند در پروژه های زیادی استفاده شده است
فروشگاه ABB
کلید و پریز های هوشمند هوپیران

خانه هوشمند هوپیران

برند هوپیران یک سیستم خانه هوشمند یکپارچه و با تمام امکانات وایرلس میباشد که قابلیت های متحیر کنند ، قیمت مناسب و کیفیت خوب است. 
فروشگاه کلید و پریز هوشمند

مبدل جریان(Current Transducers) مبدل های جریان در سیستم های کنترل DDC برای نظارت بر جریان فعلی ...

 هوپیران مشاور ، تامین کننده،  مجری، پیمانکار و راه انداز سیستم های جریان ضعیف و ELV در صنایع و ...

آموزش تخصصی فیبرنوری و جی پان

پکیج آموزش حرفه ایی و تخصصی فیبرنوری ، سیستم های هوشمند و یکپارچه سازی با تمرکز بر کاربری، اولین و تنها پکیج آموزشی یکپارچه سازی در ایران

پکیج آموزش فیبرنوری حاصل بیست سال فعالیت گروه هوپیران در پروژه های ملی و فراملی است. این پکیج طبق استانداردها و اصول هوپر کانادا تدوین شده است. در انتهای دوره مدرک قابل استعلام در سایت هوپرکانادا به شرکت کنندگان ارائه می گردد. 
جریان مداوم آموزش
مزیت این پکیج آپدیت و توسعه موضوعات و محصولات جدید مرتبط به دوره میباشد . همچنین در به روزرسانی های جدید، آموزش های تخصصی سایر سیستم های جریان ضعیف و هوشمند به این دوره الحاق می گردد. این پکیج کاملترین دوره آموزش سیستم های جریان ضعیف و هوشمند و همبندی مابین آنها خواهد بود. پس این دوره برای آغاز طوفانی بی نظیر است.